سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

طی دریافت پیام های مردمی مبنی بر وضعیت و نرخ کرایه تاکسی در بهار، با سعید ماهری پیرو رئیس شورای اسلامی شهر بهار گفتگو کردیم.

شناسه خبر: 14501



به گزارش نشاط شهر، در متن پیام های مردمی آمده است که در سال جدید کرایه تاکسی های درون شهری بهار از پنج هزار تومان به هفت هزار تومان افزایش پیدا کرده است همچنین به دلیل کاهش اسکناس‌های کاغذی، همشهریان بهاری در پرداخت کرایه تاکسی و متقابلا رانندگان تاکسی در پرداخت باقی مانده پول با مشکلاتی رو به رو هستند از این رو تقاضای مجهز نموندن تاکسی های درون شهری بهار به دستگاه کارتخوان را دارند‌.

در همین رابطه ماهری رئیس شورای شهر بهار گفت: با توجه به اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی بر اساس دستور العمل اجرایی سالیانه صورت می پذیرد، در سطح شهر بهار با هماهنگی لازم این موضوع انجام شده است و با توجه به وجود شرایط نامطلوب اقتصادی در سال جدید درصد افزایش نرخ کرایه تاکسی در حد مطلوب است و همواره وضعیت عمومی را در نظر گرفتیم.

وی در ادامه گفت: مجهز کردن تاکسی های درون شهری بهار با دستگاه کارتخوان مستلزم افتتاح حساب و ثبت دستگاه است  تا از طریق شرکت واگذار شود. در این زمینه اقدامات و رایزنی های لازم صورت گرفته و امیدواریم تا اوایل اردیبهشت ماه سال جاری تاکسی های درون شهری بهار مجهز به دستگاه کارت خوان شوند.

 

 

 



انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی