سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

ظهر روز گذشته نشست خبری شهردار بهار و رئیس شورای شهر با اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

شناسه خبر: 14569

 

به گزارش نشاط شهر، ظهر روز گذشته نشست خبری شهردار بهار و رئیس شورای شهر با اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

مهندس شاهین فرجی فر در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال جدید به شرح اقدامات و عملکرد شهرداری در سال ۱۴۰۲، معرفی دستور کار سال جدید و برنامه‌های سال جاری و انتقال مشکلات و مطالبات مردمی پرداخت.

مهندس فرجی فر با اشاره به افزایش اعتبارات شهرداری گفت: با افزایش ۳۰ درصدی بودجه شهرداری نسبت به سال گذشته امسال شاهد  پربارترین پروژه‌های عمرانی و زیرساخت شهرداری خواهیم بود.

وی ضمن تشریح بودجه شهرداری گفت: در سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری مبلغ ۲۰ میلیارد تومان  بود که در سال ۱۴۰۲ این مبلغ به ۸۵ میلیارد تومان افزایش یافت و سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته  با افزایش ۳۰ درصدی به ۱۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی پروژه جزیره شادی را یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم بهار دانست و خاطرنشان کرد: پس از چندین سال از خوابیدن پروژه جزیره ی شادی و بلا استفاده بودن این مکان با تلاش‌های فراوان توانستیم سند را به نام شهرداری انتقال دهیم.

وی ادامه داد: به زودی شاهد برگزاری جشن شادی مردم بهار در جزیره ی شادی خواهیم بود.

شهردار بهار در خصوص تعیین و تکلیف جزیره شادی گفت: جزیره شادی با توجه به نظرسنجی و نیازسنجی مردم تعیین کاربری شده و در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت که جزئیات دقیق‌تر آن به زودی به سمع نظر مردم خواهد رسید.

فرجی فر عیدی خود به مردم بهار را تصویب طرح  تفضیلی دانست و گفت : این طرح با تلاش‌های اعضای شورای شهر و مسئولین بعد از ۳۰ سال به نتیجه رسید و فروردین امسال این طرح تدوین،  تصویب و ابلاغ شد و در نتیجه ۵ هکتار به ۱۵ هکتار افزایش یافت.

وی از احداث مجتمع تجاری در بهار خبر داد و گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک بهار و و لزوم وجود مجتمع تجاری و رفاه حال شهروندان به زودی شاهد احداث یک مجتمع در شهرک فرهنگیان خواهیم بود لذا سرمایه‌گذاران در این امر می‌توانند با شهرداری همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

شهردار بهار به یکی دیگر از پروژه‌های شاخص شهرداری اشاره کرد و گفت: بلوار آیت الله بهاری تا بلوار شهرداری قابلیت تبدیل شدن به چهارباغ را دارد و بهترین مسیر برای پیاده روی سازی است که به زودی این طرح اجرا خواهد شد.

وی در تشریح احداث پارک موضوعی گفت: فاز اول پارک موضوعی تا ۶ ماه دیگر به اتمام خواهد رسید.

فرجی فر از آسفالت ریزی سی متری خبر داد و گفت:با توجه به آنکه سال گذشته ۱۲۰ هزار تن آسفالت ریزی در مناطق حاشیه صورت گرفت، تا پایان سال جاری آسفالت سی متری و سازماندهی جوی آب و پیاده‌روی این خیابان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد : سازماندهی بلوار کشاورز و نیز فاز سوم ۳۰ متری از چهارراه فرهنگ تا میدان شهید سلیمانی در حال انجام است.

مهندس فرجی فر در انتها گفت: شهرداری بهار آمادگی همکاری با خیرین شهرساز را دارد،از این نظر خیرین می‌توانند در انجام رخی از پروژه‌ها شهرداری را یاری دهند شهرداری نیز پروژه مذکور را به نام خیر نامگذاری خواهد کرد.


وی ادامه داد: از جمله پروژه‌های ارزشمند که در این دوره مثمر ثمر بوده است میتوان از پروژه جزیره شادی، مجتمع ولایت ،طرح تفضیلی و سازماندهی ورودی هر دو ورودی بهار نام برد.

 

 

آرزو میرزایی

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی