سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1403/4/30 11:44:07

ثبت دمای ۳۹ درجه سانتیگراد در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به تداوم هوای گرم در استان، گفت: ایستگاه‌های اسدآباد و بهار در گرمترین ساعات، دمای ۳۹ درجه را گزارش کردند که انتظار داریم گرمای هوا همچنان ادامه داشته باشد.

شناسه خبر: 15138

 

به گزارش نشاط شهر، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به تداوم هوای گرم در استان، گفت: ایستگاه‌های اسدآباد و بهار در گرمترین ساعات، دمای ۳۹ درجه را گزارش کردند که انتظار داریم گرمای هوا همچنان ادامه داشته باشد.

 

روح‌الله زاهدی اظهار کرد: از امروز تا پنج روز آینده آسمان استان صاف و آفتابی است و در ساعات بعدازظهر گاهی ابرهای کمی به شکل موقتی قابل نمایش است.

 

وی افزود: همچنین وزش باد معمول را طی ساعاتی در ساعات بعدازظهر می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: برای آسمان استان وزش باد، در پاره‌ای از مناطق پدیده غبار رقیق را می‌تواند برای ساعاتی پیش بینی کرد.

 

زاهدی بیان کرد: از نظر دمایی هوای گرم کماکان در استان تداوم دارد و طی روزهای آینده با نوسانات جزیی در برخی از نقاط کاهشی است.

 

وی با بیان اینکه تداوم هوای گرم را طی روزهای آینده پیش رو داریم، کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان را طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد عنوان کرد.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بهار با ۱۲ درجه سلسیوس خنکترین و ایستگاه‌های اسدآباد و بهار در گرمترین ساعات، دمای ۳۹ درجه سلسیوس را گزارش کردند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون