سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه تامین خاک سفالگران شهر لالجین در فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 15454

 

 به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، صبح روز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه جلسه تامین خاک سفالگران شهر لالجین به ریاست دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار با حضور بابک رجبی سرپرست معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ،رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت استان ، کارشناس معادن استان، کارشناس اداره حفظ امور اراضی استان، کارشناس حقوق جهاد کشاورزی استان، نماینده اتحادیه سفالگران شهرستان و جمعی از مسئولین مربوطه شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

در این جلسه فرماندار شهرستان بهار گفت: برای رفع مشکل تامین خاک سفالگران لالجین نیاز به بررسی و بازدید میدانی از نقاط پیشنهادی برای برداشت خاک سفالگران می باشیم و با بازدید دستگاه های متولی از اراضی مورد نظر و با نظر مساعد در رفع مشکلات و موانع سفالگران اقدام نمائیم.

 

وی با اشاره به بررسی های لازم جهت صدور مجوز و پروانه بهره برداری برای سفالگران اظهار داشت: نیاز به صدور مجوزهای موقت برای برداشت می باشد که باید دستگاهای مربوطه مساعدت لازم در این خصوص و جهت رفع موانع تولید را به عمل آورند.

 

در ادامه جلسه دکتر رجبی سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با تاکید بر تسریع تامین خاک سفالگران گفت: نیاز خاک سفالگران از نقاط مورد پیشنهادی اراضی شهرستان جهت تامین خاک با نظر مساعدت بررسی و ترجیحا می توان از اراضی ملی نیز برای برداشت با تاییدیه کارشناسان مربوطه در نظر گرفته شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

سیاسی

بر همه ما واجب است که بیاموزیم مطالبه‌گری درست یعنی چه و تقوا در مطالبه‌گری به چه معناست/ نماز جمعه خود پایگاه مطالبه‌گری است/ عده‌ای توقع دارند در نماز جمعه مطالبه‌گری شود اما بدون رعایت تقوا/ مطالبه گری و انتقاد یک امر سازنده برای انقلاب است/ ناامیدی و ناامیدسازی مردم گناه کبیره است