سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

شناسه خبر: 10913

به گزارش نشاط شهر، کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: نرخ هر دلار آمریکا در بازار متشکل ارزی، صرافی ملی و سامانه سنا در جریان معاملات روز گذشته بازار ارزهای شاخص، ثابت ماند و تغییر قابل توجهی را به ثبت نرساند.

وی افزود: هر دلار آمریکا در بازار آزاد معاملات ارزهای شاخص نیز، یکشنبه را با نرخ ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان آغاز کرد و به رغم نوساناتی که به نظر می‌رسید نرخ فروش این ارز شاخص را به بیش از ۲۴ هزار تومان برساند، در پایان معاملات روز گذشته، بازار خرید و فروش هر دلار آمریکا با نرخ ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان بسته شد.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: بازار در حالت کما قرار دارد و معاملات مابین فعالان اقتصادی خرد و کلان به نوعی تعلیق شده؛ در حقیقت اغلب فعالان بازار آزاد ارزهای شاخص منتظر اند تا نتیجه قطعی مذاکرات مابین ایران و اعضای گروه ۱+۵ در وین مشخص شود و بعد نسبت به خرید یا فروش ارزهای شاخص بازار همچون دلار، یورو و پوند اقدام کنند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: دلار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی