سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شورای هیئات مذهبی شهرستان بهار بیانیه ای را در دفاع از مردم مظلوم غزه صادر کردند.

شناسه خبر: 11096

به گزارش نشاط شهر در این بیانیه آمده است :

بسم رب الشهدا و الصدیقین


جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و قتل‌عام صدها مرد و زن و کودک مظلوم، بار دیگر چهره‌ی خونخوار گرگ‌های صهیونیست را از پشت پرده‌ی تزویرِ سال‌های اخیر بیرون آورد و خطر حضور این کافر حربی را در قلب سرزمین‌های اُمت اسلام، به غافلان و مسامحه‌کاران گوشزد و این پیام را به جهانیان و خصوصاً مسلمین و آزادگان پهنه گیتی مخابره کرد که این غده سرطانی را باید از صحنه روزگار محو نمود.


مردان، زنان و کودکان بی‌گناه توسط مرگبارترین و پیشرفته‌ترین جنگ‌افزارهای سلاخی در حال سلاخی شدن هستند. خانه‌ها در حالی ویران می‌شوند که ساکنانشان در آن‌ها گیر افتاده‌اند. رژیم جعلی صهیونیستی که بعد از سال‌ها تحمیل رنج بر گرده مردم فلسطین عزیز و بعد از استیصال از مقابله با جنبش مقاومت، راه را بار دیگر در کودک‌کشی جستجو کرد و با قتل عام زنان و کودکان منتهی الیه جنایت را برای جهانیان به نمایش گذاشت.


شورای هیئات مذهبی شهرستان بهار ضمن محکوم نمودن شدید این جنایت وحشیانه و اعلام همبستگی با مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین، از سازمان‌ها و مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی می‌خواهد تا با اقدام عاجل و مسئولانه، فشار‌ها بر رژیم غاصب صهیونیستی جهت توقف سرکوب و کشتار مردم فلسطین را افزایش داده و سردمداران این رژیم را به عنوان جنایتکار جنگی، به محاکم ذی صلاح معرفی نمایند.
رژیم جعلی صهیونیستی که بعد از سال‌ها تحمیل رنج بر گرده مردم فلسطین عزیز و بعد از استیصال از مقابله با جنبش مقاومت، راه را بار دیگر در کودک‌کشی جستجو کرد و با قتل عام زنان و کودکان منتهی الیه جنایت را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

 

انتهای پیام /


برچسب ها: کودک‌کشی#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی