سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نمایندگان استان همدان در رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال کشور با کسب نتایج مطلوب به خانه بازگشتند.

شناسه خبر: 11140

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، ۲ تیم از شهرستان‌های همدان و بهار در این دوره از مسابقات شرکت دارند که در دور رفت مسابقات گروه ب لیگ دسته دوم بسکتبال کشور با تیم‌های علوی ایلام، خانه بسکتبال اردبیل، خانه بسکتبال مریوان و خانه بسکتبال لرستان رقابت کردند.

در پایان دور رفت این مسابقات که به میزبانی شهر مریوان برگزار شد، تیم خانه بسکتبال همدان از پنج مسابقه خود موفق به چهار پیروزی و تنها با یک شکست شد.

نماینده شهرستان بهار نیز با سه برد و ۲ شکست رقابت‌های دور رفت گروه ب را به پایان برد تا با امیدواری بیشتری برای دور برگشت مسابقات آماده شود.

رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور به صورت رفت و برگشت در ۲ گروه برگزار می‌شود و در نهایت سه تیم راهی مرحله بعدی می‌شوند.

رییس هیات بسکتبال همدان با تمجید از عملکرد نماینده‌های این استان در لیگ ۲ کشور گفت: اگرچه این مسابقات در سطح لیگ ۲ برگزار می‌شود اما تیم‌های حریف با حمایت مالی مناسب حضور یافته‌اند.

پرویز ریحانی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: نمایندگان بسکتبال همدان نتایج قابل قبولی در این دور از مسابقات کسب کرده‌اند و اکنون با شناخت بهتر مقابل حریفان در دور برگشت حضور خواهند یافت.

ریحانی اضافه کرد: از نزدیک شاهد برگزاری این مسابقات بودم و باتوجه به اهمیت صعود، تیم‌ها با ترکیبی از بازیکنان مطرح حضور داشتند که سطح کیفی بازی‌ها را بالا برده بود.

وی خاطرنشان کرد: هر ۲ نماینده بسکتبال استان همدان شایسته صعود هستند و امیدوارم کادر فنی ۲ تیم با برنامه ریزی بهتر بتوانند حضوری قدرتمند در دور برگشت داشته باشند.

رییس هیات بسکتبال همدان با بیان اینکه این هیات در عرصه باشگاهی و تیمداری لیگ‌های کشوری جزو برترین‌ها است، گفت: در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در تمامی رده‌های سنی دارای تیم هستیم.

چهار هزار بسکتبالیست در سطح استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی