سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

حل همه مشکلات کنونی در گرو حضور پرشور مردم در انتخابات است و این حضور حماسی نشانگر شعور سیاسی و پایبندی ملت بزرگ ایران به نظام و تعیین سرنوشت خود و جامعه است چراکه مقام معظم رهبری چندی پیش فرمودند کسی که دلسوز مردم است، مردم را از رفتن پای صندوق منع نخواهد کرد و بر همه ما واجب است برای انتخاب سرنوشت خود پای صندوق های رأی حضور یابیم و از مردم همیشه در صحنه می خواهم انتخابات را متعلق به خودشان بدانند چراکه انتخابات متعلق به همه مردم جامعه است و به کسی رأی بدهند که از بطن مردم برخاسته و محرومیت را با روح و جسم خود درک کرده است.

شناسه خبر: 11209

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایسنا این روزها ملت ایران آماده برگزاری همایش عظیم سیاسی در ۲۸ خردادماه هستند و با رأی خود سرنوشت یک ملت بزرگ در جامعه جهانی را تعیین خواهند کرد.

فرماندار شهرستان بهار در این باره در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: مردم ولایتمدار شهرستان بهار روز ۲۸ خردادماه حماسه ای جهادی می آفرینند و با رأی خود پرچم سربلندی و عزت ایران را در جوامع بین المللی ماندگار می کنند.

احسان قنبری گفت: انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ عرصه تجلی حضور مردمی ولایتمدار و ایثارگر ایران اسلامی است و مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ نیز با حضور در پای صندوق های رأی علاوه بر انتخاب رئیس جمهور و اعضای شورا در نخستین انتخابات میان دوره ای مجلس نیز شرکت خواهند کرد.

وی تأکید کرد: اکنون که در آستانه سه انتخابات مهم و سرنوشت ساز، ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته ایم، از همه آحاد مختلف مردم شهرستان بهار دعوت می کنم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه های داخلی و بین المللی فراهم آورند.

وی تصریح کرد: اگر امروزه ملت بزرگ ایران از ناکارآمدی برخی مسئولان گله مند هستند علت آن انتخاب ناآگاهانه و پیروی از گروه ها و جناح ها در سال های گذشته بوده است و امروز می توانند از این موقعیت به وجود آمده عبرت بگیرند و عاقلانه انتخاب کنند تا شاهد مشکلات کنونی در چهار سال های آینده نباشیم.

نماینده دولت در شهرستان بهار تصریح کرد: امروزه حضور حداکثری در عرصه انتخابات و تعیین فردی شایسته به عنوان نماینده مجلس، ریاست جمهوری و شورای شهر امری سرنوشت ساز در عرصه های بین المللی و داخلی خواهد بود.

وی بخش دیگری با بیان اینکه ۷۷ نفر از کاندیداهای شورای شهرهای صالح آباد، بهار و لالجین تأیید صلاحیت شده اند، از تأیید صلاحیت ۳۶ نفر از کاندیداهای انتخابات نخستین میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ خبر داد و گفت: ۲۰۸۱ نفر از جوانان شهرستان بهار به عنوان رأی اولی در این حماسه سیاسی حق رأی دارند.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: با ۵۰۰۰ نفر مجری انتخابات و ۲۶۷ صندوق در شعبه های اخذ رأی آماده اجرای بزرگترین همایش سیاسی کشور در شهرستان های بهار و کبودراهنگ هستیم.

وی درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات نیز مطرح کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا در روز انتخابات تهویه فضاهای بسته مناسب سازی شده و همه شعبه های اخذ رأی مجهز به اقلام مواد ضدعفونی کننده خواهند شد. برای رعایت فاصله اجتماعی فضاهایی باز برای نشستن مراجعان به شعبه ها درنظر گرفته شده و در هر شعبه یک کارشناس بهداشت مستقر خواهد بود تا بر رعایت موارد بهداشتی نظارت داشته باشد.

امام جمعه شهرستان بهار نیز در گفت‌وگو با ایسنا، از مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ خواست علاوه بر حضور گسترده که تثبیت کننده فرمایشات مقام معظم رهبری است، انتخابشان طبق شناخت باشد.

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده گفت: اگر مردم بخواهند اصلح ترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند باید به پیشینه افراد مراجعه کرده و علاوه بر این در مصاحبات و مناظره ها افکار حقیقی افراد به وضوح قابل درک است. 

وی تصریح کرد: مردم آگاه باشند برخی از افرادی که برای ریاست جمهوری کاندیدا شده اند همان اشخاصی هستند که باعث سلب اعتماد مردم شده و مشکلات کنونی را در جامعه ایجاد کرده اند و
 می گویند مردم در انتخابات حضور نخواهند داشت.

ارزنده افزود: کاندیداهایی که قول های غیرمنطقی می دهند و ادعا دارند در چند ماه نخست با یک امضاء همه مشکلات را حل خواهیم کرد، صداقت ندارند و برای عوام فریبی آمده اند، همین افراد هستند که در عرصه های بین المللی ملاحظه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را نخواهند کرد.

امام جمعه بهار در پایان از مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ درخواست کرد که با شناخت کاندیداها و استناد به قول ها و پیشینه آنها در پای صندوق های رأی حضور حداکثری داشته باشند.

یکی از شهروندان شهرستان بهار نیز نظرات خود را برای حضور در انتخابات و انتخاب فردی شایسته اینگونه بیان کرد. علیرضا همایی به عنوان یک دانشجو به خبرنگار ایسنا گفت: اگر امروز ملت ایران در پای صندوق های رأی حضور پیدا نکنند ابرقدرت ها تفکرات خود را بر سرنوشت مردم بزرگ ایران تحمیل خواهند کرد.

دختر دانشجوی صالح آبادی نیز که در رشته زبان انگلیسی مشغول به تحصیل است، حضور مردم پای صندوق های رأی را نشانه پایداری مردم برای حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی که برای نخستین بار می تواند در سرنوشت کشور و شهر خود سهیم باشد، از این موضوع ابرازخرسندی کرد و گفت: از همسالان خود درخواست می کنم روز ۲۸ خردادماه با شناخت کامل و اتکا به سخنان ولایت فقیه زمان خود پای صندوق های رأی حضور یابند چراکه همین رأی های ارزشمند جوانان است که آینده آنها را خواهد ساخت.

 کشاورزی در شهر بهار نیز با گله مندی از مسئولان در قوه مجریه به خبرنگار ایسنا گفت: ما کشاورزان از رئیس جمهور کنونی گله مند هستیم. واردات به قدری بر تولید کشور سایه انداخته که کشاورزان زمان برداشت محصول به علت پایین بودن قیمت محصول از هزینه های تولید به اجبار محصولات خود را در زمین زراعی خود رها می کنند.

حمدالله شاکری از رئیس جمهور کنونی سوال کرد آیا شما می توانید خود را جای کشاورزانی که با هزار هزینه محصولات خود را برداشت می کنند و به علت پایین بودن قیمت در صحرا رها می سازند، قرار دهید؟ چه انتظاری از مسئولان می توانید داشته باشید، در این باره چه جوابی دارید؟

بانوی کارآفرین روستای اختاچی شهرستان بهار نیز در پاسخ سوال خبرنگار ایسنا درباره مشارکت در انتخابات ۲۸ خردادماه گفت: من رأی می دهم چراکه عزت و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی خون بهای جوانان غیور و پهلوانانی است که در سنگر نشستند تا ما بایستیم، دست و پاهایشان در خاکریز های عراق جا ماند تا ما به مانند رقیه از قافله جا نمانیم و سیلی نخوریم، سروقامتان قد خم کردند تا ملت ایران، سربلند بمانند و در برابر ابرقدرت ها و مرفهان بی درد قامت خم نکنند، پس برای جاودانگی ملت بزرگ ایران رأی می دهم.

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
روستا