سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نظام ما بر گرفته است بطن مردم است و انتخابات جلوگیری از اراده حکومت ها برای دخالت دادن مردم در سرنوشت خودشان است.

شناسه خبر: 11226

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار فرماندار شهرستان بهار در نشست با اصحاب رسانه با بیان این مطلب گفت:  حضور پررنگ مردم باعث بیمه شدن نظام می‌شود و قریب به ۶۰ میلیون واجد شرایط رای دادن در کشور داریم و از آحاد مردم دعوت می کنیم پای صندوق های رای بیایند زیرا قهر با صندوق مشکلات را بیشتر خواهد کرد.

احسان قنبری تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم در حوزه بهار و کبودراهنگ برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت کرونا در خوبی در این زمینه اندیشیده شده و تعداد شعبه ها در شهرستان بهار از ۱۱۴ شعبه ۱۲۰ به افزایش یافته است و انتخابات با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی شهرستان بهار شعبه اصلی و شش حوزه فرعی نیز فعالیت خواهند کرد.

احسان قنبری اعلام کرد: ۱۴۷ شعبه رای گیری نیز برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کبودراهنگ مشغول خواهد شد که در مجموع در حوزه بهار کبودراهنگ ۲۶۷ شعبه ماموریت گرفتن آرایی میان دوره ای مجلس را برعهده دارند.

فرماندار شهرستان بهار اعلام کرد: در مجموع ۳۷۸ صندوق برای گرفتن آرایه ۹۸ هزار نفر افراد واجد شرایط رای دادن در شهرستان بهار به کار خواهیم گرفت.

وی اعلام کرد: ۲۰۸۱ نفر رای اولی در شهرستان بهار داریم و ۳ هزار نفر عوامل اجرایی مسئول برگزاری انتخابات در شهرستان هستند که ۲۴۰۰ نفر در شعبات و ۶۰۰ نفر خارج از صندوق ماموریت اخذ رای را برعهده دارند.

احسان قنبری افزود: در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه بهار کبودراهنگ ۶۹ نفر ثبت نام کردند که از این شماره ۲۲ نفر انصراف شدند و ۲۴ نفر رد صلاحیت یا احراز صلاحیت نشدند و هم اکنون ۲۳ نفر جهت رقابت برای یک کرسی در رقابت باقی مانده اند.

احسان قنبری اظهار داشت: ۲۹ نفر در شهر بهار، ۱۳ نفر در لاله‌جین ۱۳ نفر در مهاجران و ۱۷ نفر در سال آباد برای شورای اسلامی شهر رقابت می‌کنند و ساعت ۲۴ امشب تبلیغات شورای اسلامی شهر و روستا به پایان می‌رسد و تبلیغات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس نیز ۷ صبح فردا پایان می یابد.

وی اعلام کرد: در روستاهای شهرستان بهار ۳۹۳ نفر برای ۲۲۵ کرسی شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کردند و در همه روستاهای شهرستان به جزء ۳ روستای میهمله علیا، حسین آباد و حسن قشلاق انتخابات برگزار خواهد شد.

وی از مردم شهرستان بهار خواست رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/ 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو