سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/5 11:41:10
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار :

باوجود کرونا سعی در برگزاری بهتر فعالیت های ورزشی داریم 

کرونا علاوه بر تلفات جانی ، به بخش های مختلفی از جمله رشته های ورزشی آسیب جدی رسانده است که ما برای آگاهی از این خسران یک تماس تلفنی با رئیس اداره ورزش و جوانان برقرار کردیم. 

شناسه خبر: 11424

به گزارش نشاط شهر ، علیرضا صفی زاده ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در تشریح اوضاع ورزش در ایام کرونا گفت : علی رغم همه گیری کرونا و آسیب رساندن آن به ورزش ، ما همیشه سعی در آن داشته که برنامه های ورزشی خود را تا حد امکان پیش ببریم و آن ها را عملی کنیم اما با وجود این اوضاع استقبال چندانی از رشته های ورزشی نمیشود.

 

صفی زاده افزود: در دوره کرونا بسته به شرایط زرد ، نارنجی، قرمز فعالیت رشته های ورزشی فرق میکند، اگر زرد باشد اکثررشته ها میتوانند به فعالیت خود ادامه دهند اما اگر نارنجی باشد برخی از رشته ها میتوانند و در شرایط قرمز تمامی رشته ها تعطیل هستند.

 

وی ادامه داد : برنامه ریزی برای این موضوع با محدودیت بسیاری مواجه شده است اما ما سعی داریم این موضوع را مدیریت کنیم و علی رغم مشکلات موجود یک مدرسه فوتبال راه اندازی کرده ایم که ۵۰نفر در بهار و حدود۳۰ نفر در لالجین در آن مشغول به فعالیت هستند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان گفت :‌از جمله دیگر برنامه های ما که کرونا نتوانست آن هارا متوقف کند ورزش صبح گاهی و سازمان ها مردم نهاد است که همچنان به فعالیت خود ادامه میدهند. 

گزارش: نفیسه صیدقلی پور


برچسب ها: اوقات_فراغت#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی