سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از افتتاح چهار پروژه ساخت و توسعه کتابخانه‌های عمومی در سطح استان خبر داد.

شناسه خبر: 11579

به گزارش نشاط شهر به نقل از عاطفه زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه چهار پروژه ساخت و توسعه کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهد شد اظهار کرد: پروژه توسعه کتابخانه عمومی شهیدمطهری و احداث کتابخانه مهر ماماهان از مصوبات سفر دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور به استان همدان بود که به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه کتابخانه عمومی شهیدمطهری شامل بخش‌ مخزن، سالن مطالعه، کودک، مرجع، سالن آمفی‌تئاتر، کافی‌نت ونشریات است افزود: زیربنای اولیه این کتابخانه ۴۲۲ متر مربع بوده که در طرح توسعه ۲۵۰ متر مربع به آن اضافه و در مجموع به ۶۷۲ متر مربع افزایش یافته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به ساخت کتابخانه عمومی برکت مهر ماماهان شهرستان فامنین گفت: این کتابخانه در زیربنای ۲۸۰ متر مربع و با ۴ هزار جلد منبع افتتاح می‌شود.

وی در ادامه به پروژه بازسازی کتابخانه عمومی آیت‌الله بهاری شهرستان بهار پرداخت و یادآور شد: این کتابخانه در زیربنای ۸۰۰ متری در بخش‌های مختلف با ۱۱ هزار جلد منبع در دستور افتتاح‌ این هفته قرار دارد.

زارعی ساخت کتابخانه عمومی برکت سردار شهیدحبیب مظاهری در شهرستان همدان را از دیگر پروژه‌های هفته دولت دانست و افزود:  این پروژه با زیربنای یک‌هزار و ۴۰۸ متر مربع و بیش از ۱۵ هزار منبع افتتاح و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مرکز مطالعات کتاب و کتابخوان استان همدان نیز در شهر مریانج به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی
Error
Whoops, looks like something went wrong.