سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

همدان جزء ۶ استان نخست کشور از نظر واژگونی خودرو بوده که مهمترین علت واژگونی وسیله نقلیه در جاده های اصلی خواب آلودگی راننده و در جاده های فرعی و روستایی تردد با سرعت غیرمجاز است.

شناسه خبر: 11675

به گزارش نشاط شهر به نقل از همدان پیام ، رییس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: ۶۶ درصد سوانح جرحی و فوتی این استان از نوع واژگونی است در حالیکه نرم کشوری این رقم حدود ۴۰ درصد است.

به گزارش ایرنا،رضا عزیزی اظهار کرد: بر اثر سقوط یک دستگاه «ایسوزو» از گردنه واقع در مسیر نورآباد - نهاوند، راننده و سرنشین این کامیون جان باختند و احشام موجود در قسمت بار این کامیون نیز تلف شدند.

وی در ادامه گفت: عامل بروز این سانحه جاده ای و سقوط خودروی ایسوزو از پرتگاه خواب آلودگی راننده بوده است و جسد متوفیان پس از بریدن قسمت هایی از بدنه خودرو که در این سانحه پرس شده بود، از خودرو خارج شد.

 عزیزی بیان کرد: در حالیکه رانندگان پس از هر ۲ ساعت رانندگی باید یک ربع استراحت کنند اما این توصیه همواره مورد توجه قرار نمی گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد با ارتقای فرهنگ عبور و مرور و توجه رانندگان به توصیه ها و هشدارهای دلسوزانه پلیس شاهد کاهش آمار متوفیان سوانح جاده ای در استان همدان باشیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
حوادث