سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/4 14:04:39
شهردار لالجین در نشست با نماینده جلس:

شهرداری لالجین از توزیع اعتبارات برنامه و بودجه محروم شده است

شهردار لالجین در نشست دهیاران و شهردار لالجین با نماینده مجلس از ممنوعیت تخصیص بودجه و اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

شناسه خبر: 11755

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای شهر لالجین، عصر روز گذشته ، در جلسه بررسی مشکلات شهر لالجین که با حضور نماینده مردم شریف شهرستان بهار و کبودرآهنگ برگزار شد، شهردار لالجین اظهار داشت: طی دو هفته که از انتصاب بنده، گذشته، متوجه ممنوع شدن توزیع بودجه و اعتبارات به شهرداری لالجین شدیم.

 

موسوی اضافه کرد: بعد از پیگیریهای به عمل آمده اعلام کردند، سازمان برنامه و بودجه کشور، شهرداری لالجین را از شهرداریهای برخوردار کشور اعلام نموده و بعد از پیگیریهای به عمل آمده، یکی از دلایل آن حجم بالای فروش زمین در سنوات گذشته بوده و باعث شده سرانه درآمدی شهرداری لالجین از میانگین کشوری بالاتر اعلام شود و سازمان برنامه و بودجه کشور نیز به همین علت شهرداری لالجین را به عنوان شهرداری های برخوردار اعلام نموده و پرداخت بودجه را ممنوع کرده است.

 

وی ادامه داد: اگر این موضوع در سال جاری پایه گذاری شود، آسیبهای مالی جدی به آینده شهر وارد می شود.

 

سید رضا موسوی اظهار داشت: تا کنون بیش از بیست میلیارد تومان از بدهی های شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی مشخص شده و طی روزهای اخیر، بدهی های جدید دیگری در حال ثبت است.

 

وی گفت:در حال حاضر موجودی حساب شهرداری کمتر از یکصد میلیون تومان می باشد و از طرفی حقوق و مزایای پرسنل اداری و کارگری و خدمات شهری که ماهیانه بالغ بر یک میلیارد تومان است معوق گردیده و بحران مالی شدیدی، شهرداری را تهدید می کند.

 

همچنین مقرر شد در جلسه دیگری، موضوعات مورد طرح و بررسی قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم