سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دهیار کریم آباد: تاکنون هیچ اقدامی در جهت حل نیازمندی های این روستا صورت نگرفته است.

شناسه خبر: 11823

به گزارش نشاط شهر ، دهیار روستای کریم آباد در گفتگو با خبرنگار نشاط بهار به بیان نیازمندی های مهم این روستا پرداخت و از مشکلات جوانان این روستا گفت.

 

قربانعلی ترابی دهیار روستای کریم آباد در ابتدا اظهار کرد: روستای کریم آباد از توابع شهرستان بهار است که حدود ۲۰۰۰ نفر جمعیت دارد و شغل بیشتر مردم این روستا شامل دو شاخه کشاورزی و خدماتی است و عمده محصولات این روستا سیب زمینی، گندم و جو میباشد.

 

در ادامه ترابی بیان کرد‌: روستای کریم آباد دارای توانمندی های بسیاری از جمله مهاجرت پذیری، امکانات تأسیساتی، خانه بهداشت، شرکت تعاونی و مخابرات می باشد که میتوان از این توانمندی ها در جهت گردشگری نیز استفاده نمود.

 

وی افزود: همچنین این روستا در حوزه تحصیلاتی و امکانات آموزشی دارای ۲ آموزشگاه در مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه می‌باشد که مدارس با نبود نمازخانه مواجه هستند و از اموزش و پرورش تقاضا داریم این مشکل را رفع نمایند.

 

دهیار کریم آباد در رابطه با معضل آنتن دهی این روستا گفت: متاسفانه با وجود جمعیت زیا روستا، با عدم وجود دکل مواجه هستیم و با پیگیری های چندین ساله هنوز اقداماتی در این باره صورت نگرفته است.

 

ترابی ادامه داد: جوانان از جمله ی مهم ترین مهره های هر مرکز، در هر زمینه ای بشمار میروند که میتوان به جوانان ورزشکار اشاره کرد و متاسفانه جوانان ورزشکار در روستای کریم آباد با فقدان امکانات ورزشی مواجه هستند و برای ادامه دادن به فعالیت های خود مجبور به طی مسافت و استفاده از امکانات شهری میباشند.

 

وی افزود: بیش از ۲۰۰۰ متر از خیابان های روستا جدول گذاری شده و نیازمند فوری به آسفالت است که هزینه آن در حد توان دهیاری روستا نمیباشد.

 

قربانعلی ترابی در خاتمه در پاسخ به مشکلات آب شرب عنوان کرد: با توجه به اینکه آب روستا در نزدیکی رودخانه و سد قرار دارد‌، نفوذ آب های سطحی باعث آلوده شدن آب شرب میشود که این مسئله نیازمند به ایمن سازی دارد و امیدواریم با همکاری و همیاری مسئولین مشکلات روستای کریم آباد مرتفع شود.

 

نفیسه صیدقلی پور

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی