سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ،فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهار با امام جمعه بهار دیدار نمودند .

شناسه خبر: 11828

به گزارش نشاط شهر ، در این دیدار که با حضور فرماندار ،فرماندهی انتظامی و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهار حضور داشتند ابتدا سرهنگ نوری فرمانده انتظامی شهرستان گزارشی از فعالیتها و اقدامات نیروی انتظامی در این شهرستان ارائه نمودند .

 در ادامه امام جمعه بهار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی نماد اقتدار و حافظ امنیت اجتماعی و جامعه است و ما این امنیت را مدیون از جان گذشتگی پرسنل محترم نیروی انتظامی هستیم.

 حجت الاسلام ارزنده افزود: مهم ترین شاخصه های نیروی انتظامی مردمی بودن،ولایت مداری،تقوا وشجاعت می باشد که نیروی انتظامی شهرستان درسطح شهرستان تعامل و همکاری بالایی با مردم و مسولین دارد.

 سپس فرماندار بهار گفت :نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخواسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی بوده که نقش برجسته ای در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی داشته اند.

قنبری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر مقابله با تهدیدات و برخورد قاطعانه با مفسدان  و برهم‌زنندگان آرامش عمومی، موجب ارتقای آسایش وامنیت می شود.

 وی ادامه داد: در شرایط شیوع کرونا نیز هم راستا با مدافعان سلامت به عنوان بازوی اجرایی، در اجرا و اعمال پروتکل های بهداشتی نقش موثری داشته است.

 

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.