سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در راستای بسط و گسترش فرهنگ ورزش، اشاره ای به اجرای بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در هفته تربیت‌ بدنی در شهرستان بهار داشت.

شناسه خبر: 11929

به گزارش نشاط بهار، علیرضا صفی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: هفته تربیت بدنی به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تامین سلامت جسمی و روحی جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است لذا توجه به برنامه‌های اجرایی در هفته تربیت بدنی و ورزش مهم و ضروری است که جا دارد این هفته را به همه تلاشگران این عرصه به خصوص هیات های ورزشی، مربیان، داوران، قهرمانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان تبریک عرض نمایم.

 

وی افزود: امروز همه کارشناسان مباحث فرهنگی و اجتماعی به این نتیجه رسیده اند که ورزش نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بیماری های روحی و جسمانی دارد و اداره‌ ورزش و جوانان بهار در راستای بسط وگسترش فرهنگ ورزش که خود نماد اساسی توسعه یافتگی است تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند نقش مهمی در این زمینه  ایفا کند و در این راستا بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در هفته تربیت‌ بدنی در شهرستان بهار اجرا شد.

 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان بهار گفت: نزدیک ۶ سال است که هفته تربیت بدنی و ورزش با نام و یاد شهید ورزشکار مدافع حرم سید میلاد مصطفوی مزین می شود و امسال هم به مناسبت ششمین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار با همکاری بسیج ورزرشکاران و هیات جودو مراسم یادبودی با حضور پدر شهید؛ مسئولان؛ ورزشکاران و مردم شهید پرور بهار در خانه جودو شهید مهری برگزار شد و همچنین ورزشکاران شهرستان به یاد این شهید بزرگوار مسیر استادیوم شهید سلیمانی بهار تا مزار شهید را دویدند.

 

صفی زاده با اشاره به همکاری و تعامل دستگاه ورزش با ادارات و دستگاههای اجرایی گفت: خدا را شکر تعامل خوبی با همه دستگاهها وجود دارد و هر هفته برنامه های صبحگاهی با مشارکت و همراهی یک دستگاه برگزار می شود و خدا را شاکرم که ورزش در بین مردم و ادارات نهادینه شده است و در هفته تربیت بدنی نیز همایش های صبحگاهی در شهرهای لالجین، بهار و صالح آباد برگزار شد.

 

وی با اشاره به همکاری شورا و شهردار با اداره ورزش و جوانان گفت: یکی از وظایف اصلی شهرداری ها ایجاد شور و نشاط در جامعه و برگزاری برنامه های ورزشی در بعد همگانی است و از زمان حضور شورای ششم و شهردار جدید اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته و هر هفته روزهای سه شنبه همایش دوچرخه سواری از ساعت ۷:۳۰ از مقابل شهرداری برگزار و به افرادی که فاقد دوچرخه هستند دوچرخه امانت داده می شود ضمن آنکه شورا و شهرداران صالح آباد و لالجین نیز نگاه ویژه به ورزش دارند که از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم.

 

 رئیس اداره ورزش و جوانان تکریم پیشکسوتان را یکی از برنامه های اصلی این اداره دانست و افزود: در هفته تربیت بدنی و ورزش از هادی سبزواری پیشکسوت ورزش همگانی در لالجین شد ضمن آنکه جمعی از ورزشکاران و اهالی کشتی با حضور در منزل علیرضا چاووشی کشتی گیر ارزنده شهرستان از وی تجلیل کردند و همچنین از دو پیشکسوت ورزش صالح آباد آقایان رسولی و کوچکی نیز تجلیل بعمل آمد.

 

وی ادامه داد: دیدار با ائمه جمعه و خانواده معظم شهدا ، حضور ورزشکاران در نماز جمعه، به صدا در آمدن زنگ ورزش زورخانه‌ای در صالح آباد، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و... از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی بود که در شهرستان برگزار شد.

 

علیرضا صفی زاده با اشاره برنامه های برگزار شده برای بانوان گفت: برنامه های خوبی در هفته تربیت بدنی برای بانوان برگزار شد که مهمترین آن برگزاری همایش پیاده روی در شهر بهار، طبیعت گردی، جشنواره غذا، مسابقات آش و مسابقات دارت و طناب کشی بود و انشالله یکی از اهداف ما این است که در کنار ورزش صبحگاهی آقایان ورزش صبحگاهی بانوان نیز در شهرستان فعال شود که این مستلزم استقبال بانوان و حمایت شهرداران در شهرهای شهرستان می باشد.

 

وی در ادامه، به برگزاری برنامه های هفته تربیت بدنی در روستاها اشاره کرد و افزود: هیات روستایی و بومی محلی بهار یکی از هیات فعال شهرستان و استان می باشد که در هفته تربیت بدنی همایش پیاده روی و مسابقات بومی و محلی در برخی از روستاها همچون وهنان، گنبندان،هارون آباد برگزار شد و در حال حاضر نیز مسابقات فوتسال به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در روستای بهادربیگ در حال برگزاری می باشد.

 

شهرزاد عباسی

 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی