سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/8/15 08:52:33
شهردار بهار در نشست با اعضای نهضت پیشرفت بانوان شهرستان بهار:

نهضت پیشرفت بانوان در فرهنگسازی در شهر به کمک شهرداری بیاید/آماده انعقاد تفاهم نامه همکاری در بحث فرهنگسازی هستیم

مهدی مجیدی در نشست با اعضای ستاد نهضت پیشرفت زنان شهرستان بهار از کمک بانوان را در بحث فرهنگسازی بسیار مهم دانست و گفت: همه شهرداری را به عنوان یک نهاد خدماتی می شناسند در صورتی که فعالیت فرهنگی آن می تواند بسیاری از هزینه های شهر را کم کند.

شناسه خبر: 11945

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، صبح امروز در نشست اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان با شهردار بهار اعضا به معرفی نهضت پرداختند و از رویکرد نهضت در بررسی مسائل و مشکلات بانوان سخن گفتند.

 

در ادامه مهدی مجیدی شهردار بهار مهمترین مشکل شهر بهار را فرهنگ شهروندی برشمرد و اذعان داشت: در مدتی که در بهار مشغول به کار شدم دریافتم که مهمترین مسئله بهار فرهنگ شهروندی است و تا وقتی این مسئله حل نشود کارهای عمرانی کار به جایی نمی برد‌.

 

مجیدی کار فرهنگی را بسیار سخت‌تر از کار عمرانی برشمرد و اذعان داشت: تا وقتی ذهنها درست نشود هیچ کار عمرانی به نتیجه نمی رسد.

 

وی با اشاره به اتفاق هایی از قبیل سرقت کابل های برق، تاب، سرسره  و صندلی های فلزی  وجود اختلاف طبقاتی در شهر بهار را بسیار زیاد دانست و گفت: اختلاف طبقاتی در شهر بهار زیاد است که همین باعث اختلاف فرهنگی شده و این مسئله در بسیاری از مواقع باعث ایجاد مشکل برای ما می شود.

 

وی اذعان داشت: در شهر بهار بانوان مهمترین حرف را در خانواده می زنند و مباحث فرهنگی و فرهنگ شهروندی بدست بانوان قابل حل است، لذا نهضت بانوان می‌تواند بیشترین کمک را در بحث فرهنگسازی همچون، جمع آوری پساب منازل، نظافت شهری، نخاله های ساختمانی، ساماندهی آرامستان ها و ... به شهرداری داشته باشند.

 

مجیدی در آخر اذعان داشت که آماده عقد قرارداد بابت فرهنگسازی در زمینه شهروندی است.

 

مرضیه کریمی رادپور

 

انتهای پیام/ص 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.