سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/2/7 22:05:32
در راستای اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری صورت گرفت؛

برگزاری رزمایش بزرگ بهار همدلی در توزیع نیروی برق بهار

رزمایش بزرگ "بهار همدلی" با حضور مسوولان استان و شهرستان در توزیع برق بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 12471

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی توزیع نیروی برق بهار،رزمایش بزرگ "بهار همدلی" با حضور مسوولان استان و شهرستان در توزیع برق بهار برگزار شد.

مدیرتوزیع برق بهار با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری و جهت ترویج هرچه بیشتر حس همدلی در جامعه،رزمایشی با عنوان بهار همدلی و از طریق کمک های مومنانه کارکنان توزیع برق بهار، 50 بسته معیشتی ارزاق تهیه و در بین اقشار نیازمند شهرستان بهار توزیع شد.

مازیار بلالی مقدم در ادامه بیان داشت: در این حرکت خودجوش و مومنانه 50 بسته معیشتی شامل ارزاقی همچون مرغ،یک گونی برنج،دو بسته ماکارونی،دو عدد روغن مایع،رب و حلوا ارده به ارزش هر بسته 2 میلیون و پانصد هزار ریال و ارزش مجموع 125 میلیون ریال تهیه و در حضور مقامات محترم شهرستان در بین محرومان توزیع شد.

مدیر توزیع برق بهار ضمن تشکر از همکاران توزیع برق و مقامات شهرستان بهار جهت حضور در این رویداد معنوی که در ماه مبارک رمضان و به مناسبت شب های قدر صورت گرفت،افزود: این حرکت دومین گام از فعالیت های چند وقت اخیر پایگاه مقاومت بسیج شهید سید میلاد مصطفوی است که در بهمن ماه سال گذشته راه اندازی شد.

در ادامه این مراسم امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان بهار ضمن تشکر از همه کسانی که بانی شکل گیری این رویداد بودند از حجم فعالیت های صورت گرفته در توزیع برق بهار و پایگاه بسیج شهید سید میلاد مصطفوی ابراز شگفتی و این حجم از اقدامات صورت گرفته را مایه مباهات و دلگرمی دانست.

حجت السلام و المسلمین ارزنده ضمن تبیین ضرورت استفاده معنوی و بهینه از شب های قدر،بر استمرار کارهای جهادی تاکید کرد.

همچنین در ادامه مراسم فرماندار شهرستان بهار با تقدیر از خدمات مدیریت و کارکنان توزیع برق بهار اظهار داشت: همدلی حلقه ی گمشده زندگی امروزی است که وجود آن می تواند منجر به افزایش بهره وری و پیشبرد بهتر کارها در زندگی روزمره و عامل توسعه کشور شود.

دکتر نباتی با پیشرو دانستن توزیع برق بهار در دستگاه های اجرایی در تمامی زمینه ها علی الخصوص کارها و اقدامات جهادی، بر ضرورت برگزاری رویدادهای همدلانه تخصصی تاکید کرد.

در پایان مراسم نیز رئیس بسیج ادارات استان راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج شهید سید میلاد مصطفوی را مایه دلگرمی و از حرکات انقلابی شایسته و درخور توجه دانست.

سرهنگ بختیاری با اشاره به گذشت زمان کوتاه از افتتاح پایگاه بسیج و حجم بالای فعالیت های صورت گرفته در این مدت،توزیع برق بهار را مصداق خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل دانست. 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی