سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/3/24 00:21:12
فرماندار بهار در بازدید از پروژه استاندارد سازی محور گردشگری:

افزایش ایمنی جاده ها و کاهش آمار تصادفات، اولویت اول شهرستان

در این مراسم که با حضور امام جمعه لالجین، بخشداران مرکزی و لالجین ، سرپرست پلیس راه همدان کرمانشاه و جمعی از مسئولین برگزار شد، فرماندار بهار گفت : انتظار میرود با روند افزایش ایمنی و استاندارد سازی جاده ها ، آمار تصادفات جاده ای به حداقل برسد.

شناسه خبر: 12599

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، فرماندار بهار طی بازدید از روند فعالیت ایمن سازی جاده بهار به همدان عنوان کرد: در تلاش هستیم تا تمامی جاده های شهرستان از نظر کیفی و ابعاد مختلف استاندارد، از ایمنی بالایی برخوردار باشند.

 

در این مراسم که با حضور امام جمعه لالجین، بخشداران مرکزی و لالجین ، سرپرست پلیس راه همدان کرمانشاه و جمعی از مسئولین برگزار شد، فرماندار  بهار گفت : انتظار میرود با روند افزایش ایمنی و استاندارد سازی جاده ها ، آمار تصادفات جاده ای به حداقل برسد.

 

وی با تاکید بر این که شهرستان بهار در موقعیت استراتژیک ترانزیت، افزود: شهرستان بهار توجه ویژه ای به وضعیت جاده ای دارد زیرا علاوه بر حفظ جان شهروندان نقش بسزایی در توسعه اقتصادی شهرستان دارد. 

 

روح اله نباتی با تأکید بر نقش مثبت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در رفع مشکلات و ایمن سازی جاده ها، تصریح کرد: در عملیات شانه سازی این محور از بسیاری از سوانح و حوادث رانندگی جلوگیری بعمل خواهد آمد.

 

وی در پایان افزود: شانه سازی این محور به طول ۸ کیلومتر با همکاری شهرداری ها، اداره راهداری، اداره راه و شهرسازی در حال اجرا است.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی