سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در پی حادثه واژگونی خودرو از روی پل حسام آباد طی دیروز و امروز با پیگیری بخشدار لالجین بازدیدهایی توسط اداره راهداری، پلیس راه، کارشناس عمرانی فرمانداری، دادستان و دیگر مسئولین از پل روگذر قطار صورت گرفته تا از مشکلات این پل آگاهی یافته و اقدامی عاجل در مورد آن صورت پذیرد.

شناسه خبر: 12600

 

گروه - مرضیه کریمی رادپور : 

به گزارش نشاط شهر، در پی حادثه واژگونی خودرو از روی پل حسام آباد طی دیروز و امروز با پیگیری بخشدار لالجین بازدیدهایی توسط اداره راهداری، پلیس راه، کارشناس عمرانی فرمانداری، دادستان و دیگر مسئولین از پل روگذر قطار صورت گرفته تا از مشکلات این پل آگاهی یافته و اقدامی عاجل در مورد آن صورت پذیرد.

 

در یکی از این بازدیدها که صبح امروز با حضور دادستان صورت گرفت بر حق عامه مردم در بهره مندی از یک مسیر ایمن و بدون مشکل تاکید شد و دادستان قول پیگیری قضایی در ایمن سازی و تسریع در کار ساخت پل را به اعضای شورای روستا و اهالی داد.

 

پل روگذر قطار از سال ۹۹ ایجاد شده که با مشکلات عدیده ای از جمله عدم زیرسازی مناسب، شیب زیاد و نبود حفاظ مواجه است و در طی این مدت منجر به تصادفات بسیاری شده که آخرین مورد آن روز جمعه ۲۰ خرداد رخ داد و یک وانت سواری، بر اثر عرض کم جاده و ترس از برخورد با کامیون به سمت چپ متمایل و دچار لغزندگی شده و واژگون شد.

 

شرکت راه آهن آستان قدس هم اکنون متولی اتمام این پل است و به اداره راهداری تحویل داده نشده است.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.