سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/4/6 23:40:04

افتتاح آکادمی والیبال در لالجین

آکادمی والیبال لالجین با حضورفرماندار، امام جمعه، بخشدار و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار، مربیان و بازیکنان، در سالن ورزشی شهیدکورشی رسول واقع در آموزشگاه کاشانی لالجین افتتاح شد.

شناسه خبر: 12624

 

به گزارش نشاط شهر، آکادمی والیبال لالجین با حضورفرماندار، امام جمعه، بخشدار و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار، مربیان و  بازیکنان، در سالن ورزشی شهیدکورشی رسول واقع در آموزشگاه کاشانی لالجین افتتاح شد.

امام جمعه لالجین در آیین افتتاح این آکادمی ضمن تقدیر از زحمات هیات والیبال لالجین گفت: ورزش تهذیب نفس بوده و باید تلاش کرد فعالیت های ورزشی در لالجین برای بانوان و آقایان رونق بیشتری یابد.

حجه الاسلام محققی گفت : تلاش صادقانه مربی پیشکسوت آقایان، استاد فتوت به مدت سی سال در لالجین مایه مباهات بوده و باید دست این استاد را بوسید.

فرماندار شهرستان بهار نیز در آیین افتتاح این آکادمی گفت : لالجین علاوه بر هنر زیبا و هنرمندانش در بیشتر مقوله های دیگر نیز حرفهای بسیاری برای گفتن دارد و والیبال یکی از آنهاست .

دکتر نباتی گفت: اخلاق در کنار ورزش از اولویت های جامعه اسلامی است و باید مانند مرحوم تختی در کنار ورزش قهرمانی،  اخلاق ورزشی را نیز پرورش دهیم.

وی برای توسعه و پیشرفت والیبال لالجین قول مساعد داد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار نیز در این افتتاحیه با بیان اینکه لالجین در تمامی رشته های ورزشی حرفی برای گفتن دارد اظهار کرد: خوشبختانه لالجین قهرمانان بسیاری را در چند سال گذشته در عرصه های ملی و بین المللی بخود دیده است .

جعفری فرازمند گفت: هیات والیبال لالجین نیز در طول سنوات گذشته از هیات های فعال شهرستان بوده و توانسته ورزشکاران خوبی را به استان معرفی کند .

جعفری گفت: والیبال لالجین هرساله بیش از ۱۵۰نفر را با ورزش زیبای والیبال آشنا می کند .

رئیس هیات والیبال بخش لالجین نیز هدف از افتتاح این آکادمی را شناسایی استعدادهای والیبال در شهر لالجین و رشد و توسعه ورزش والیبال در رده‌های پایه و معرفی افراد نخبه ورزشی به سطوح بالاتر عنوان کرد.

احمدرجبی راغب گفت: با توجه باینکه لالجین بعنوان قطب والیبال استان شناخته شده و ورزشکاران خوبی را به استان ، کشور و تیم ملی فرستاده است امیدواریم بمنظور افزایش این فعالیت و با بالا بردن سطح کیفی و آموزش ورزش آکادمیک برای رده های سنی 8 تا 10 ، 10 تا 12 ، 12 تا 16 سال ، بتوانیم به دیگر اهداف بلندمدت خود نیز که همان قهرمان پروری است دست یابیم.

رجبی راغب افزود: آکادمی والیبال لالجین در دو بخش آقایان و بانوان با مربیگری محمدرضا فتوت و الهام نبی پور از مربیان ارزشمند استان و دبیری و کمک مربیگری پژمان درویشی و مرضیه غفاری فرهنگ نیا  در روزهای فرد در سالن‌های  شهیدکورشی رسول و شهدا بهره می برد.

وی افزود: علاوه بر این دوره‌ها جهت رشد علمی و آگاهی خانواده‌ها به همراه کارگاه‌های دانش افزایی مقدماتی و پیشرفته تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزشی نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی