سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم پاسداشت هفته مقام خبرنگار و رسانه با حضور مسئولین و مدعوین از جمله استاندار همدان، مدیر عامل مطبوعات استان همدان، شهردار همدان، شهردار و فرماندار شهرستان بهار و سایر مسئولین، مدیران، خبرنگاران استان و با حضور فعال خبرنگاران شهرستان بهار به همت خانه مطبوعات استان همدان در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد .

شناسه خبر: 12707

 

به گزارش نشاط شهر، مراسم پاسداشت هفته مقام خبرنگار و رسانه با حضور مسئولین و مدعوین از جمله استاندار همدان، مدیر عامل مطبوعات استان همدان، شهردار همدان، شهردار و فرماندار شهرستان بهار و سایر مسئولین، مدیران، خبرنگاران استان و با حضور فعال خبرنگاران شهرستان بهار به همت خانه مطبوعات استان همدان در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد .


در این مراسم علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران در سفر ریاست جمهور و نمایندگان ویژه ایشان در شهرستان ها عنوان کرد : خبرنگاران استان همدان در هر جلسه ای که وارد می شوند رعایت شئونات را دارند.


 وی با تاکید بر انعکاس اخبار ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم شریف استان همدان حماسه ای بزرگ را آفریدند و با حضور در حماسه خودنمایی کردند که این نشان داد با وجود همه مشکلات، مردم پیوند محکمی با انقلاب دارند.


علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه تراز خبرنگاران ما حائز اهمیت و قابل توجه است، بیان کرد: با سپری شدن روز ها و ماه ها، ما حساب خاصی را بر اصحاب رسانه باز کردیم و این دارای ظرفیت بالا و پتانسیلی است که دستگاه های فرهنگی و سایر دستگاه ها می‌توانند این ظرفیت را در امور خود به کار بگيرند.


استاندار همدان همچنین عنوان کرد : مطبوعات استان کمتر دنبال حاشیه‌سازی هستند و بیشتر به دنبال فرهنگ‌سازی هستند تا کمک کنند جامعه رشد یافته تر و تبیین مسایل را داشته باشیم چرا که بنیان خانواده را باید تحکیم کنیم زیرا که دشمن امروز دریافته که مستحکمی انقلاب اسلامی از خانواده‌ها شکل می‌گیرد .


وی در پایان گفت: مدیران باید خبرنگاران را در کنار خود داشته باشند و ارتباط منطقی ای بین آنها باشد.


در پایان از چند رسانه منتخب و نشریه نشاط بهار به عنوان دومین ماهنامه منتخب در سطح استان همدان با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی