سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/21 23:06:07
مدرس سواد رسانه‌ و فرماندار شهرستان بهار در جمع نمازگزاران نماز جمعه :

در فضای مجازي باید روشنگری معرفتی و جهاد تبیین صورت گیرد چرا که ما رزمندگان این حوزه هستیم

روح الله نباتی: در فضای مجازی روشنگری معرفتی و جهاد تبیین باید صورت گیرد زیرا همه ما و همه ملت ایران رزمندگان حوزه فضای مجازی هستیم و ضرورت دارد که دستاورد های نظام و انقلاب اسلامی را در این فضا تبیین کنیم تا بتوانیم در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم .

شناسه خبر: 12727

 

به گزارش نشاط شهر ، روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار در جمع نمازگزاران نماز جمعه این هفته شهر بهار با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران رشید اسلام شهیدان حاج حسين همدانی، حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم به حوزه رسانه ای پرداخت و عنوان کرد : در این حوزه " تقویت رسانه‌ ای فرزندان" اهمیت دارد.

وی افزود : دشمن اطمینان خاطر پیدا کرده است که از طریق نظامی نمی‌تواند با ملت و کشور ما برخورد کند و در حال حاضر صحنه جدیدی را برای شکست دادن ملت ایران و جمهوری اسلامی تدارک دیده است و این فضا فضای رسانه ای و مجازی است که در حال حاضر این زمینه جنگ دشمن در موبایل ها و وب سایت ها جوانان مارا مورد هدف قرار داده است .

روح الله نباتی نیز بیان کرد: در فضای مجازی محتوا، عکس ها و اطلاعاتی که منتشر می‌شود مانند گلوله عمل می‌کند و جوانان را مورد هدف قرار داده است چرا که بر ما تکلیف است بر همگان استفاده صحیح از فضای مجازی را آموزش دهیم.

نباتی ادامه داد : فضای مجازی دارای مزایا و معايب است. باید خود و فرزندان یاد بگیریم که رژیم رسانه ای داشته باشيم و نحوه صحیح استفاده از این فضا را به آنها آموزش دهیم چرا که استفاده نادرست از فضای مجازی خانواده ها را متلاشی می‌کند ونیاز داریم که فرزندان خود را تربیت کنیم و باید هوشیارانه با این تهدیدات مواجهه نمائیم .

وی با اشاره به اینکه مادران و بانوان به شدت در معرض خطر در فضای مجازی هستند اظهار داشت: بیش از ۱۲۵ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان، هزاران کانال و گروه در فضای مجازی در حال تولید محتوا هستند که این محتوا ها کشنده تر از گلوله اسلحه کلاشینکف است و همچنین  دستاوردهای نظام را زیر سوال می برند و در واقع سلاح امروز فضای مجازی می باشد که باید مسلح شویم.

مدرس سواد رسانه‌  تصریح کرد : ما درگیر یک جنگ نرم تمام عیار ترکیبی در بستر فضای مجازی هستیم و مخالف آن نیستیم بلکه معتقد به قاعده مند و قانونمند شدن این فضا هستیم.

وی تاکید کرد : در فضای مجازی روشنگری معرفتی و جهاد تبیین باید صورت گیرد زیرا همه ما و همه ملت ایران رزمندگان حوزه فضای مجازی هستیم و ضرورت دارد که دستاورد های نظام و انقلاب اسلامی را در این فضا تبیین کنیم تا بتوانیم در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم .

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی