سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در ششمین روز از هفته دولت، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با استقبال فرماندار و مسئولین شهرستانی برای افتتاح برخی پروژه ها و بازدید از روند پروژه های عمرانی وارد بهار شد.

شناسه خبر: 12755

 

به گزارش نشاط شهر، در ششمین روز از هفته دولت، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با استقبال فرماندار و مسئولین شهرستانی برای افتتاح برخی پروژه ها و بازدید از روند پروژه های عمرانی وارد بهار شد.

 

 

 

در ابتدا استاندار همدان به همراه مسئولین به غبار روبی گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آیت الله بهاری پرداختند.

 

 

سپس استاندار همدان به همراه مسئولین شهرستانی فاز اول مجتمع خدماتی کهکشان را افتتاح کردند.

 این مجتمع با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان که داری جایگاه سوخت، نمازخانه، پارکینگ و.. است افتتاح شد که شایان ذکر است این مجتمع در بخش مرکزی محور همدان اسداباد می‌باشد. 

 

 

 

در ادامه دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان به همراه فرماندار بهار با جمعی از مسئولین شهرستانی، سردخانه عباسیان طائب در بهار را افتتاح نمودند.

شایان ذکر است این سردخانه ی ۵۰۰۰ تنی با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان و اشتعالزایی ۸ نفر در بخش مرکزی بهار از امروز به بهره برداری می رسد.

 

 

 

همچنین همدان به همراه فرماندار بهار با جمعی از مسئولین شهرستانی، گلخانه خسروی را در دهنجرد افتتاح نمودند.

شایان ذکر است این گلخانه با اعتبار ۱۲.۵ میلیارد تومان به مساحت ۷۶۲۷ متر مربع و اشتغال ۷ نفر افتتاح در روستای دهنجرد از توابع لالجین از امروز به بهره برداری می رسد.


 

در ادامه این بازدید، استاندار همدان به همراه فرماندار بهار با جمعی از مسئولین شهرستانی، تصفیه خانه صنعتی شرکت نشاسته الوند در لالجین را افتتاح نمودند.

شایان ذکر است این تصفیه خانه که روش ترکیبی شیمیایی و بیولوژیک را در پیش گرفته، به مساحت ۸۰۰ متر مربع و ظرفیت ۶۰۰ متر مکعب در روز با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان از امروز قابل بهره برداری می‌باشد. 

 

 

در پایان استاندار همدان و هیئت همراه از راه های مواصلاتی مهاجران و رایکان بازدید کردند و در این رابطه با امام جمعه مهاجران به گفت و گو پرداختند.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی