سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/8 23:24:32
در جلسه خیرین ستاد اربعین شهرستان بهار مطرح شد:

شهرستان بهار باید آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران را داشته باشد

جلسه خیرین ستاد اربعین شهرستان بهار با حضور فرماندار، معاون سياسی امنیتی و جمعی از خیرین ستاد اربعین شهرستان بهار در سالن‌ اجتماعات فرمانداری بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 12760

 

به گزارش نشاط شهر، روح الله نباتی فرماندار بهار در جلسه خیرین ستاد اربعین شهرستان بهار با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان و سرداران سرافراز اسلام عنوان کرد :وضعیت امنیتی در عراق بسیار مهم است و امیدواریم شرایط کشور عراق به وضعیت پایدار برسد و با یاری خدا بعد از دو سال مردم بتوانند در اربعین حسینی و زیارت ابا عبدالله الحسین علیه السلام حضور یابند. 

 

وی با اشاره به شرایط بحرانی آب در مرکز استان گفت: احتمال تردد زائران از مسیر جاده گردشگری ینگجه بیشتر است و همچنین احتمال تغییر مسیر نیز وجود دارد چرا که شهرستان بهار باید آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران را داشته باشد.

 

نباتی ادامه داد : در حال حاضر ۱۰ موکب داریم که به همت ستاد عتبات عالیات شهرستان بهار و کمک های مردمی و خیرین در شهرستان برپا خواهد شد که به یاری خدا قرار است که تعداد این ایستگاه های صلواتی اضافه شود و همچنین ایستگاه های صلواتی در مسیر رفت و برگشت و کربلای معلی به زائران حسینی خدمت رسانی خواهند کرد. 

 

فرماندار بهار نیز اذعان کرد : ایستگاه های صلواتی مانند ایستگاه صلواتی آیت الله بهاری در میدان بهار پلیس راه قبلی، نیز به امید خدا برپا خواهد شد .

 

وی با توجه به اینکه پیش بینی می شود ۲.۵ میلیون زائر از مسیر شهرستان بهار تردد کنند؛ نیز تصریح کرد : تامین آب شرب در ایستگاه های صلواتی شهرستان ضرورت دارد و برای این ، مخازن آب پلی اتیلن در کنار ایستگاه های صلواتی نیز مستقر و برپا خواهد شد .

 

وی نیز گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین به صورت استانی همراه با محوریت و میزبانی شهرستان بهار، در روز اربعین برگزار می‌شود و این پیاده روی از روستای آبرومند تا گردنه ی اسدآباد ادامه خواهد داشت و امیدواریم خداوند متعال توفیقی به ما عنایت فرماید تا خدمت رسانی و خوب و شایسته ای انجام دهیم 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی