سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/10 23:46:55
به مناسبت هفته دولت :

همزمان با هفته دولت پروژه های عمرانی شهرداری بهار به افتتاح رسید

صبح امروز به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار، دادستان، معاون عمرانی فرمانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهار و جمعی از مسئولین شهرستان برخی از پروژه های عمرانی شهر بهار به افتتاح رسید.

شناسه خبر: 12764

 

به گزارش نشاط شهر، مهندس مهدی مجیدی شهردار بهار در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی شهرداری با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در طی یک سال‌ جاری عنوان کرد : بلوار شیخ محمد باقر بهاری و ورودی شهرک پاسداران سال ها بود که وضعیت بلاتکلیفی داشت و در مجموع اعتبار بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان شامل رفوژ میانی و زیر سازي،طرفین آسفالت نسبت به پارک نواری طراحی شد.

 

وی افزود : باتوجه به درخواست های مردمی مبنی بر آسفالت ریزی معابر در مناطق کم برخوردار، تا کنون با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بالغ بر ۶ هزار تن آسفالت ریزی انجام شده است .

 

مجیدی ادامه داد : پروژه های عمرانی از جمله احداث واحد تجاری واقع در بلوار شهید باهنر با حدود اعتبار ۴ میلیارد تومان هزینه شده است که در مجموع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان تاکنون کار عمرانی شهرداری بهار انجام شده است  .

 

وی همچنین تصریح کرد: در بودجه سال جاری هزینه ۶ هزار تن آسفالت پيش بيني شده. با پیگیری هایی که انجام شد موفق شدیم که ۱۲۰ تن قیر رایگان دریافت کنیم چرا که لازم به ذکر است در سال های گذشته به طور میانگین ۲ هزار تن آسفالت داشتیم اما آسفالت در سال جاری به ۸ هزار و ۴۰۰ تن می‌رسد.

 

مهندس مجیدی شهردار بهار نیز اظهار داشت: با توجه به‌ جلسات و دیدار های مردمی بيشترين درخواست های مردمی در بحث آسفالت ریزی بوده است لذا امسال همت و تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر معطوف به آسفالت ریزی، خصوصا در مناطق کم برخوردار شده که بیش از ۸۰ درصد تعهداتی که در بودجه داشتیم انجام شده و تا قبل از بارندگی ها کل پروژه های عمرانی به پایان خواهد رسید.

 

وی اذعان کرد: در جدول گذاری معابر، ۲.۵ ميليارد تومان برای انتهای بلوار شاهد، گلستان ۱۳، بهارستان های ۸ و ۱۰، انتهای بلوار معلم، خیابان تختی و کوچه های منشعب به آن هزینه شده است. همچنین در پروژه زیرسازي معابر در بلوار شیخ محمد باقر بهاری، بلوار معلم ، مسیر جنب بلوار کشاورز که زیر سازي شده و در کوچه های بهار نارنج، هوشمندی، پامچال ۲،شهید چراغی، دانشور نیز در مجموع بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است . 

 

شهردار بهار ضمن تشکر از مشارکت و همدلی شهروندان گرامی، بیان کرد: امیدواریم با تداوم این همکاری و مشارکت شهروندان، شاهد رشد و پویایی شهر بهار در ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان فهیم و قدر شناس شهر بهار باشیم.

 

در ادامه روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: همگان باید از این فرصت های کوتاه برای خدمت رسانی به مردم نهایت استفاده را ببريم.

 

وی با تشکر از زحمات شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر بهار و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: یکی از توفیقات این دولت ایجاد امید و اعتماد مجدد در مردم بود. حال آنها می‌دانند که دولت مردانی هستند با تلاش های خود برای مردم دلسوزی می‌کنند و این بسیار ارزشمند است .حلقه فرسوده مدیریت با جوان‌گرایی دولت حضرت‌ آیت الله رئیسی شکسته شده و شاهد نتایج آن هستیم.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.