سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز بزرگداشت شهید اروجعلی شکری در سالن شهید آوینی لالجین با حضور فرماندار بهار، مسئولین شهرستان و جمعی از دانش آموزان لالجینی برگزار شد.

شناسه خبر: 12978

 

به گزارش نشاط شهر، روح اله نباتی فرماندار بهار ضمن تشکر از عوامل اجرایی این جلسه که رسالت جهاد تبیین و روشنفکری را به سرانجام می رسانند گفت: شهدای این خطه که برای دفاع از ایران و آرمان های انقلابی از جان خود گذشتند هرگز فراموش نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: بزرگی و اتحاد ایران باعث ترس دشمنان انقلاب اسلامی شده و وحشت از وحدت و یکپارچگی مردم ایران دارند اما همه ما یک واحد  و در یک جبهه هستیم.

 

نباتی در ادامه گفت: راهبرد انگلیسی ها برای غلبه بر ملت ها، اختلاف انداختن برای حکومت کردن است، دشمنان غربی با اختلاف اندازی در داخل کشورو آلوده سازی فضای مجازی به دنبال اهداف خود هستند اما جوانان و نواجوانان ما صاحب تحلیل و فکر وهوش بالایی هستند.

 

نباتی در ادامه بیان کرد: برخی کشورهای غربی درصدد مشکل آفرینی در کشور هستند تا به منافع خود برسند اما استقلال انقلاب اسلامی باعث شده دست دشمنان از منافع کشور ما قطع شود؛ منافع ملی کشورمان برای مردم این خطه است و یکایک مردم ایران اسلامی یکپارچه از این منافعشان دفاع خواهند کرد.

 

 و در پایان مراسم از سردیس این شهید در میدان منتصب به نام ایشان رونمایی شد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید

آرزو میرزایی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی