سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/8/29 10:29:30
فرماندار شهرستان بهار:

بسیج مکتبی ترین و بزرگترین تشکل ایران اسلامی است

جلسه پشتیبانی هفته بسیج با حضور فرماندار شهرستان بهار، جانشین سپاه ناحیه بسیج مقاومت شهرستان بهار و روسای ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهار در راستای هم اندیشی برگزاری برنامه های هفته بسیج برگزار شد.

شناسه خبر: 13015

 

به گزارش نشاط شهر، جلسه پشتیبانی هفته بسیج با حضور فرماندار شهرستان بهار، جانشین سپاه ناحیه بسیج مقاومت شهرستان بهار و روسای ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بهار در راستای هم اندیشی برگزاری برنامه های هفته بسیج برگزار شد. 

سرهنگ حسین خرمی آلام؛ جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار ۴۰ عناوین از  گزارشات برنامه های هفته بسیج که در سطح شهرستان بهار در راستای امید آفرینی، خدمت رسانی در جامعه و نمایش اقتدار بسیج از ۲۹ آبان الی ۵ آذر با شعار "بسیج خدمت گذار مردم" برگزار خواهد شد را  بیان کرد.

همچنین در این جلسه بخشداران و روسای ادارات به برنامه های مهمی که  به همین مناسبت بود اشاره کردند.

فرماندار شهرستان بهار در جلسه پشتیبانی هفته بسیج اظهار کرد: تشکل بسیج در کشور ایران یک تشکل بیست میلیون نفری است و هیچ تشکلی به اندازه بسیج نداریم که تفکر، اخلاق و رفتار مشخص داشته باشد.

روح اله نباتی در ادامه گفت:بسیج؛ مکتبی ترین و بزرگترین تشکل ایران است و باید قدرش را بدانیم و آن را تقویت و حمایت نماییم چرا که یکی از ویژگی های شاخص بسیج این است که همیشه مدافع ملت و نظام بوده است و در برابر  دفاع از انقلاب،  نظام، اسلام و مردم  همیشه جلودار بوده و از خودگذشتگی کردند.

وی افزود: برنامه های هفته بسیج باید در جهت گسترش تفکر، مرام، اخلاق بسیجی باشد و باید سعی شود که برنامه های این هفته متفاوت تر از سالهای گذشته در بین عموم مشهود شود.

نباتی در ادامه گفت: امروزه باید تفکر کنیم و خود را با اتفاقات و تحولات روز تطبیق دهیم. مهم ترین هدف بسیج گسترش تفکر بسیجی در میان مردم است. باید به بهانه های مختلف مردم را به این سوی جذب کنیم چنانچه بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و منطق بسیج ، تمامی ملت ایران بالقوه بسیجی هستند، الا کسانی که علناً در برابر انقلاب سلاح بدست بگیرند.

فرماندار شهرستان بهار بیان کرد: تفکر بسیجی یک فرهنگ است. کسی که به معنای واقعی بسیجی باشد دلسوز، مهربان و طرفدار حق و پیرو ولایت است و پایبند انقلاب و اسلام است. شایسته است در هفته بسیج بسیجیان برتر را شناسایی و از آنان تجلیل کنیم.

وی در پایان با در خواستی از مسئولین گفت: با بعد رسانه ای و تبلیغاتی فعالیت های هفته بسیج را با فکر و هوشیاری مدیریت کنید تا با برگزاری این دست از برنامه ها اقتدار بسیجیان گسترش پیدا کند.

آرزو میرزایی
انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی