سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه بررسی روند واگذاری فاز ۲ شهرک صنعتی در دفتر امام جمعه لالجین با حضور دکتر خانجانی دادستان استان ، سپهر ریاست دادگاه بخش لالجین ، مهندس حقیقی مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی استان ، دکتر میرزایی بخشدار لالجین ، اعضای اتحادیه سفال و سرامیک ، مدیر عامل شهرک صنعتی فاز ۱ و جمعی از تولیدکنندگان عصر امروز برگزار شد.

شناسه خبر: 13093

 

به گزارش نشاط شهر، جلسه بررسی روند واگذاری فاز ۲ شهرک صنعتی در دفتر امام جمعه لالجین با حضور دکتر خانجانی دادستان استان ، سپهر ریاست دادگاه بخش لالجین ، مهندس حقیقی مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی استان ، دکتر میرزایی بخشدار لالجین ، اعضای اتحادیه سفال و سرامیک ، مدیر عامل شهرک صنعتی فاز ۱ و جمعی از تولیدکنندگان عصر امروز برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه حجت الاسلام محققی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و تشکر از بازدید میدانی دادستان استان از فاز۲ بر پیگیری از عوامل ترک فعل در واگذاری زمین های فاز ۲ و عدم نظارت صحیح  و به موقع تاکید کرد.

 

امام جمعه لالجین در ادامه گلگی از نحوه نگاه درآمدی به لالجین داشت و عنوان کرد اگر بازرسی و نظارت به موقع و پیگیری های درست به خوبی انجام میشد اکنون با این دست از مشکلات مواجه نمیشدیم.

 

در ادامه جلسه مدیرکل شهرک های صنعتی با توضیح بر اینکه یکی از ملاک های تعیین متقاضی اهلیت سنجی از طرف کارگروه مطلع و امین از خود لالجین میباشد تاکید کرد ملاک واگذاری ما در مرحله اول متقاضیان مستاجر میباشند و با توجه به اینکه متقاضی برای هر قطعه بیش از ۳ نفر میباشد این زمین ها به مزایده گذاشته شده است.

در این جلسه مطالبه اصلی تولیدکنندگان

۱:توقف مزایده

۲:اهلیت سنجی

۳:قیمت گذاری مجدد توسط کارشناسان خبره

عنوان و مطرح شد.

 

در انتهای جلسه نیز دادستان استان ضمن گرفتن ایراد به برخی از بندهای مزایده و نحوه واگذاری ، دستور توقف در اجرای واگذاری و مزایده را جهت شفاف سازی صادر و عنوان کرد که بعد از مشخص شدن برخی شبهات و اخذ مستندات در جلسه ستاد مقاومتی استان بررسی و مراتب خدمت مردم شریف لالجین گفته خواهد شد.

 

منصور سرمدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی