سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/10/30 10:52:55
سرهنگ بزرگعلی نوری:

نیروی انتظامی باید بین مردم، با مردم و برای مردم تلاش کند

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد.

شناسه خبر: 13128

 

به گزارش نشاط شهر، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد.

 

سرهنگ بزرگعلی نوری فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان بهار سخن خود را با تقدیر و تشکر از سردار امیری و سایر همکاران، خانواده شهدا، ایثارگران، جانباز و اصحاب رسانه، چنین گفت: بنده حدود پنج سال در خدمت مردم شهرستان بهار بودم و اکنون باید سنگر خدمت را به همکار خود تحویل دهم.

 

سرهنگ نوری گفت: من معتقدم که باید بین مردم ،با مردم و برای مردم  تلاش کرد. باید بی منت و برای رضای خدا خدمت گزاری کرد که در خاطر مردم می ماند و همچنین قانون مند باشیم و در برابر قانون شکن ها اقتدار و تدبیر عمل کنیم .

 

وی در ادامه گفت: نیروی انتظامی شهرستان بهار در استان  در این چند ساله رتبه های اول تا سوم را کسب کرد و باتوجه به تماس های گرفته شده با ۱۹۷ و نظر سنجی ها و گزارشات، انتقادات کاهش یافته و میزان رضایت و قدر دانی از نیروی انتظامی افزایش یافته است .

 

سرهنگ نوری در انتها گفت: در پایان عرایض خود به قسمتی از وصیت نامه شهید شوشتری اشاره می‌کنم:

"آنجا بوی ایمان میداد،اینجا ایمان بو می دهد، آنجا پشت خاکریز بودیم اینجا در پناه میز بودیم، دیروز از هرآنچه بود گذشتیم امروز از هرآنچه بودیم گذشتیم، آنجا درب اتاقمان می نوشتیم یا حسین فرماندهی از آن توست اینجا می نویسیم بدون هماهنگی وارد نشوید، خداوندا نصیرمان باش که بصیر شویم، بصیرمان باش تا از مسیر بر نگردیم."

 

 

در ادامه مراسم تودیع و معارفه،حجت الاسلام والمسلمین مصباح امام جمعه بهار با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) چنین بیان کرد: سه اصل در زندگی بسیار مهم و مرتبطت به یکدیگر هستند، اول مقوله امنیت دوم عدالت و سدم رفاه مردم.

 

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، امنیت لازمه نظام است و اگر به دنبال عدالت و رفاه هستیم امنیت باید در کشور وجود داشته باشد.

 

امام جمعه بهار در ادامه گفت: نیروی انتظامی به وجد آورنده ‌ی امنیت است و در کنار آن عدالت و رفاه اجتماعی میسر میشود. ما مردم همواره مدیون نیروی انتظامی هستیم.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین مصباح در پایان سخنان خود از زحمات سرهنگ نوری تشکر  و به سرهنگ حیدری خوش آمد گویی کرد.

 

 

همچنین در این مراسم روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار عنوان کرد: ما امنیت و آرامش را مدیون نیروی انتظامی هستیم. دشمن ما نقطه قوت نظام را که نیروی انتظامی، سپاه و بسیج است هدف قرار داده و از آن واهمه دارد. 

 

وی ضمن تشکر از عملکرد خوب سرهنگ نوری گفت: روستای حسن قشلاق نیازمند راه اندازی پاسگاه نیروی انتظامی است و  پاسگاه مهاجران به دلیل مکان نامناسب و امکانات بسیار محدود نیازمند رسیدگی است که امید است فرماندهی جدید نیروی انتظامی این موارد را در دستور کار خود قرار دهد.

 

 

سرهنگ حیدری ضمن تشکر از سرهنگ نوری و سایر مسئولین و مدعوین گفت: مطمئن باشید بنده خدمت گزار مردم هستم .در بین مردم و برای مردم تلاش خواهم کرد و امید است که این تعامل دوطرفه باشد و مردم هم با نیروی انتظامی مثل همیشه مشارکت کنند.

 

 

آرزو میرزایی 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.