سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب و غبار روبی و عطرافشانی به مناسب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گلزار شهدا با حضور امام جمعه لالجین ، بخشدار ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات لالجین برگزار شد.

شناسه خبر: 13142

 

به گزارش نشاط شهر، مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب و غبار روبی و عطرافشانی به مناسب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گلزار شهدا با حضور امام جمعه لالجین ، بخشدار ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات لالجین برگزار شد.

در این مراسم جناب سروان کریمی با گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم بیان داشت: تکریم و گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.

فرمانده بسیج حوزه مقاومت امام علی(ع) لالجین افزود: به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم، یادآوری هر ساله دهه فجر مروری است بر بیداری ، ولایت‌پذیری، ایثار و استقامت غیورمردان و دلیر زنانی که سرچشمه خون شان لاله‌زار عطر ناب محمدی است.




منصور سرمدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی