سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد: فعالیت باشگاه ها در سانس بانوان از هشت صبح تا ۱۰ صبح و سپس سانس آقایان ۱۰ تا ۱۲ بود و این امر موجب تداخل و تجمع در درب باشگاه می شد و در سانس بعدازظهر نیز با همین وضعیت مواجه بودیم.

شناسه خبر: 13361

 

به گزارش نشاط شهر، مهدی صمدپناهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد گفت: فعالیت باشگاه ها در سانس بانوان از هشت صبح تا ۱۰ صبح و سپس سانس آقایان ۱۰ تا ۱۲ بود و این امر موجب تداخل و تجمع در درب باشگاه می شد و در سانس بعدازظهر نیز با همین وضعیت مواجه بودیم.

 

وی افزود: طی جلسه ای با رئیس اماکن شهرستان و مدیر باشگاه های بدنسازی پیشنهاد شد برای جلوگیری از هر بی نظمی و هر گونه شبهات احتمالی سانس ورزش بانوان در باشگاه های بدنسازی از هشت صبح تا دو بعدازظهر و سانس آقایان برای جلوگیری از تداخل ساعت پایانی و ساعت شروع سانس بانوان و آقایان و عدم تجمع در مقابل درب باشگاه از ساعت سه بعدازظهر مشخص شود که این امر مورد موافقت و تصویب قرار گرفت و اجرایی شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد گفت: هفته گذشته طی بازدید از باشگاه‌ها مشاهده شد که برخی از این باشگاه ها بی اعتنا به مصوبات این جلسه که با حضور خود مدیران باشگاه ها و رئیس اماکن به تصویب رسیده، مجدد به روال قبل بازگشته اند و ساعت شروع سانس بانوان با ساعت پایانی سانس آقایان و بالعکس تداخل دارد و به خاطر همین تخلف و تخطی که سیمای ورزش را برهم زده بود، این واحدها با هماهنگی مرجع قضایی پلمب شدند.

 

وی در ادامه گفت: برخی از واحدهای ورزشی نیز از مدت‌ها قبل فاقد مجوز  بوده و بدون مجوز فعالیت می کردند که از این واحدها از ماه ها پیش درخواست کرده بودیم نسبت به دریافت مجوز فعالیت خود اقدام کنند که در این بازدیدها این واحدها نیز با هماهنگی مرجع قضایی پلمب شدند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی