سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در مسابقات کشتی آزاد جام تختی انتخابی تیم ملی برای دو رویداد بزرگ مسابقات جهانی ۲۰۲۳ و بازی‌های آسیایی هانگژو، یزدانی در فینال هادی وفایی پور اهل شهر لالجین از شهرستان بهار را در مقابل داشت که بدن بسیار ساخته و پرداخته و آماده ای داشت. بر خلاف تصورات، وفایی پور با قدرت بدنی مثال‌زدنی اش دو امتیاز از حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی گرفت. او حتی امتیاز اول را گرفت و از قهرمان جهان و المپیک پیش افتاد.

شناسه خبر: 13407

 

به گزارش نشاط شهر، روز جمعه رقابت های داغ و پرستاره کشتی آزاد جام تختی انتخابی تیم ملی برای دو رویداد بزرگ مسابقات جهانی ۲۰۲۳ و بازی‌های آسیایی هانگژو در ارومیه با شور و شوق فراوانی برگزار شد.

 

در مهمترین دیدارهای پنج وزن دوم این مسابقات، در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست در مدت زمان دو دقیقه و ۱۱ ثانیه با نتیجه ۱۱ بر صفر محمد برقک را برد و راهی نیمه نهایی شد.

 

او در این مرحله نیز مقابل علیرضا منصوری به همان سادگی در دو دقیقه و ۱۲ ثانیه با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و بدون دادن حتی یک پوئن با امتیاز ضربه فنی در وقت نخست به فینال رسید.

 

یزدانی در فینال هادی وفایی پور اهل شهرستان لالجین همدان را در مقابل داشت که بدن بسیار ساخته و پرداخته و آماده ای داشت. بر خلاف تصورات، وفایی پور با قدرت بدنی مثال‌زدنی اش دو امتیاز از حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی گرفت. او حتی امتیاز اول را گرفت و از قهرمان جهان و المپیک پیش افتاد.

 

تنها کشتی گیران بزرگ جهان و مربیان آنها درک می‌کنند که گرفتن امتیاز از حسن یزدانی به چه معناست. اسطوره‌ای که لقب پادشاه را از اتحادیه جهانی کشتی گرفته است.

 

عضلات در هم پیچیده و آماده وفایی پور در کشتی امروز نشان از بدنسازی و آماده‌سازی سنگین او داشت که مقابل تکنیک ناب حسن یزدانی کشتی بلد، کم آورد. با اینحال باید از وفایی پور حمایت شود و زیر سایه نابغه‌ای چون حسن یزدانی فراموش نشود.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی
Error
Whoops, looks like something went wrong.