سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/3/29 15:31:23
فرماندار شهرستان بهار :

ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن به زودی آغاز خواهد شد

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان به مناسبت روز ۲۸ خرداد که با عنوان روز ایمان و امید نام گذاری شده است، با استقبال دکتر مجتبی فیض‌اللهی فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از کارخانه نشاسته الوند بازدید کرد.

شناسه خبر: 13492

 

به گزارش نشاط شهر، صبح دیروز دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان به مناسبت روز ۲۸ خرداد که با عنوان روز ایمان و امید نام گذاری شده است، با استقبال دکتر مجتبی فیض‌اللهی فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از کارخانه نشاسته الوند بازدید کرد.

استاندار همدان در جمع مسئولین استانی و شهرستانی گفت: زمانی که آیت الله رئیسی سکاندار دولت شد خزانه دولت ۶۴۰ هزار میلیارد تومان بدهی داشت، او توانست بدهی دولت قبلی را باز پرداخت کند و بیماری کرونا را که باعث تعطیلی اقتصاد شده بود را مهار کند.

قاسمی فرزاد در ادامه گفت: دولت در استان همدان ۱۵۲ واحد صنعتی را که تعطیل یا نیمه تعطیل بودند، مجدد بازسازی و راه اندازی کرد. ۲۲۰ هکتار گلخانه احداث شده بود که برای ۲۴۰هکتار دیگر نیز پروانه ساخت گلخانه صادر شد.

وی افزود: در هفته جهاد کشاورزی در شهرستان بهار دو گلخانه افتتاح شد و صنایع نشاسته الوند که ۱۴سال به دلایل مالی تعطیل شده بود امروز افتتاح شد و یکی دیگر از برنامه های دولت بهره برداری از پروژه‌های نیمه کار و تعطیل است که کار به هر دلیلی تعطیل شده است. مسئله راه علیصدر _همدان نیز از موارد مورد توجهی بود پیگیری شد و درحال حاضر در دست پیمانکار است.

در ادامه فرماندار شهرستان بهار گفت: شهرستان بهار در عرصه های مختلف خوش رخشیده و در مسئله کشاورزی از جمله کشت سیر و سیب زمینی توانسته نیاز سایر شهرستان های استان همدان را تامین کند.

مجتبی فیض اللهی از پیگیری مشکلات شهرک صنعتی بهاران، شوریجات مهاجران، راه ارتباطی ویکان به درگزین و رو گذر حسام آباد خبر داد.

وی افزود: در زمینه ورزشی نیز افتتاح استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی در بهار را داشتیم.

فرماندار شهرستان بهار در پایان از افتتاح فاز اول نهضت ملی مسکن در هفته دولت خبر داد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

آرزو میرزایی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی