سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/4/2 17:25:35
امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه:

کاهش آسیب‌های اجتماعی را می‌توان از اثرات مثبت غنی سازی اوقات فراغت دانست

حجت الاسلام‌ مصباح: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار برنامه های مطلوبی را در راستای غنی سازی اوقات فراغت پیش بینی کرده که زحمات مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در این زمینه قابل تقدیر است.

شناسه خبر: 13496

 

به گزارش نشاط شهر، امام‌ جمعه بهار در خطبه‌های نماز جمعه با تأکید و تقوای الهی اظهار داشت: حرف خدا را گوش کردن و به سمت شیطان نرفتن از مظاهر تقوا است.

 

حجت الاسلام مصباح با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) و عرض تسلیت و تعزیت ادامه داد: مزار شریف این امام همام ناشناخته مانده است و باید سیره این امام را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

 

وی با گرامیداشت عید غدیر و قربان و غدیر خواستار برپایی مردمی جشن‌های دهه ولایت و امامت شد.

 

حجت الاسلام مصباح با گرامیداشت هفته قوه قضائیه از تلاش‌های دستگاه قضائی شهرستان بهار تقدیر و تشکر کرد.

 

امام‌ جمعه بهار اظهار داشت: توجه به غنی سازی اوقات فراغت و ترویج تفریحات سالم امری حائز اهمیت است که باید در دستور کار قرار گیرد.

 

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به مدیریت بهینه اوقات فراغت، گفت: دستگاه‌های فرهنگی نقش ویژه‌ای در تحقق این مهم دارند و باید بستر فعالیت در این زمینه فراهم شود.

 

وی بیان کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی را می‌توان از اثرات مثبت غنی سازی اوقات فراغت دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام‌ مصباح ادامه داد: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار برنامه های مطلوبی را در راستای  غنی سازی اوقات فراغت پیش بینی کرده که زحمات مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در این زمینه قابل تقدیر است.

 

امام جمعه بهار ضمن تقدیر از زحمات مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: دکتر نقوی اقدامات مطلوبی را در زمینه آموزشی و پرورشی در سطح استان انجام داده و توجه ویژه ایشان به شهرستان بهار قابل تقدیر است.

در ادامه از زحمات دکتر محمود نقوی مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، رییس دادگستری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار و نمازگزاران جمعه از سوی جمعی از اولیا دانش آموزان، اهالی و جامعه فرهنگی و دانش آموزی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی