سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در چهارمین روز از هفته دولت، فرماندار شهرستان بهار، معاونین و بخشدار لالجین و سایر مسؤلین شهرستانی به افتتاح چند پروژه در بخش لالجین پرداختند‌.

شناسه خبر: 13567

 

به گزارش نشاط شهر، در چهارمین روز از هفته دولت، دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار به همراه معاونین و رئیس جهاد کشاورزی و بخشدار لالجین و دهیار روستای حسام آباد پروژه استخر پرورش ماهی سردابی یا قزل آلا آقای مهدی خمسه واقع در روستای حسام آباد را افتتاح کردند‌.

 

 

این واحد با مساحت ۴۵۰ متر مربع و ۳۰ میلیارد ریال آورده شخصی و بدون استفاده از تسهیلات دولتی و با اشتغالزایی ۳ نفر به بهره برداری رسید

 

لازم به ذکر است تولید بخشی مزیت طرح  ۲۰ تن ماهی سفید سالانه مورد نیاز شهرستان و ارزآوری از مزیت های طرح مذکور است.

 

بهره برداری پروژه محوطه سازی صحن شهدای گمنام مهاجران

 

در چهارمین روز از هفته دولت، با حضور دکتر فیض الهی فرماندار شهرستان بهار و معاونین و بخشدار لالجین و شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مهاجران و دکتر شمایی مشاور دکتر توسلی و سایر مسولین شهر پروژه محوطه سازی صحن شهدای گمنام مهاجران به افتتاح رسید.

 

 

اقدامات خوبی در حوزه عمرانی جهت توسعه و آبادانی شهر مهاجران انجام شده است

 

در این مراسم افتتاحیه مهندس جواد خرمی شهردار شهر مهاجران ضمن عرض خیرمقدم و تبریک فرا رسیدن هفته دولت عنوان کرد: صحن شهدای گمنام با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است و اقداماتی از جمله سنگ فرش گرانیتی به متراژ حدود ۱۲۰۰ متر مربع، جدول گذاری به متراژ حدود ۲۰۰ متر و  پایه چراغ روشنايي و نصب سر در ورودی صحن شهدای گمنام و نور پردازی برای این صحن شهدای گمنام انجام شده است .

 

وی از ۱۱ پروژه در دستور اقدام جهت افتتاح در هفته دولت خبر داد و گفت: پروژه های هفته دولت که برای شهر مهاجران در نظر گرفته شده بالغ بر ۹ میلیارد تومان با کمک فرمانداری و شهرداری هزینه در نظر گرفته شده است که امیدواریم جهت کمک نیز بودجه اختصاص یابد. 

 

خرمی تصریح کرد: بازگشایی، تسطیح و زیر سازی سه معابر اصلی خیابان های شهید جمعه،جهان پهلوان تختی و گذرگاه شمالی و معبر های فرعی در سطح شهر مهاجران، جدول گذاری و هدایت آب های سطحی و پوشش کانال های سطح شهر و اصلاح تعمیر و تجهیز پارک ها از اقدامات شهرداری بوده است .

 

وی ادامه داد: با همکاری مردم شریف مهاجران و اتحاد و همیاری اعضای شورای شهر و با توجه به فرهنگ مردم شهر مهاجران و نیاز سطح شهر اقدامات بزرگی در حوزه عمرانی و آبادانی شهر مهاجران انجام شده است .

 

در ادامه دکتر فیض اللهي فرماندار شهرستان بهار عنوان کرد: از ابتدای انتصابم به عنوان فرماندار به صورت میدانی پروژه های مختلفی بازدید نموده و در دست اقدام قرار داده ایم .

 

فيض اللهی با اشاره به پروژه های نیمه تمام افزود : پروژه های نیمه تمام شهرستان بهار در دست اقدام قرار گرفته است، سالن ورزشی مهاجران که پروژه ای نیمه تمام مانده به مبلغ یک ميليارد تومان از فرمانداری و مبلغ ۷ ميليارد تومان اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز از محل توازن ملی جهت تکمیل سالن ورزشی مهاجران در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد و همچنين اعتباراتی برای زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر مهاجران نیز از در نظر گرفته شده است

 

مجتبی فیض اللهی با بیان اینکه "یکی از دغدغه های ما در مهاجران بحث بن بست بودن این شهر است" اذعان داشت : ما در بخش شمالی مهاجران مسیر شاوه به مهاجران و شاوه به کبودرآهنگ را مورد برسی قرار داده و برای مطالعه آن اعتبار در نظر گرفته شده است و با در دستور کار قرار گرفتن راه بخش جنوبی شهر مهاجران می‌توان از همین بخش برای نهضت ملی مسکن استفاده کرد که این بخش نیز در هفته های آتی مورد اقدام و بررسی خواهد گرفت.

 

گفتنی است در حاشیه مراسم افتتاح فرماندار بهار و سایر مسولین با حضور در صحن شهدای گمنام ضمن زیارت و غبارروبی و ادای احترام کردند 

 

افتتاح استخر پرورش ماهی قزل آلا ۱۰ تنی

 

همچنین در ادامه دکتر فیض الهی فرماندار شهرستان بهار به همراه امام جمعه شهرستان بهار و رئیس جهاد کشاورزی و بخشدار لالجین و مشاور دکتر توسلی پروژه استخر پرورش ماهی قزل آلا آقای قدرت اله اسدی نیا واقع در روستای هارون آباد بخش لالجین را افتتاح کردند.

 

 

این واحد با مساحت ۶۰۰ متر مربع و ۳۰ میلیارد ریال آورده شخصی و بدون استفاده از تسهیلات دولتی و با اشتغالزایی ۴ نفر به بهره برداری رسید و تولید بخشی مزیت طرح بیش از ۱۰ تن گوشت سفید سالانه مورد نیاز شهرستان و ارزآوری از مزیت های طرح مذکور است.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

 

 فاطمه بدرلو

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی