سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

ظهر امروز امت حزب الله و ولايتمدار شهر لالجین در خروشي خودجوش در راهپیمایی باشكوه با مشت هاي گره كرده ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائيل و همچنین يكدل و يكپارچه فرياد آزادي قدس شريف و حمايت از مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين را سر دادند.

شناسه خبر: 13629

 

به گزارش نشاط شهر، ظهر امروز امت حزب الله و ولايتمدار شهر لالجین در خروشي خودجوش در راهپیمایی باشكوه با مشت هاي گره كرده ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائيل و همچنین يكدل و يكپارچه فرياد آزادي قدس شريف و حمايت از مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين را سر دادند.

 

راهپیمایی امروز نمازگزاران شهر شهید پرور لالجین در خيزش خودجوش لبيك گويان در محكوميت ظلم و استبداد در حالی برگزار شد که اقشار مختلف مردم ، مسئولین ، نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجیان ، خانواده های شهدا ، جانبازان ، فرهنگیان و دانشجویان در صفوف به هم فشرده يكدل و يك صدا آواي مرگ بر اسرائيل غاصب و مرگ بر آمريكاي جنايتكار و متجاوز را فرياد زدند.

 

مردم شهید پرور و ولایتمدار شهر لالجین همزمان با کل کشور بعد از اقامه نماز عبادی جمعه انسجام و حمايت خود از آرمان فلسطين، آزادي قدس شريف، مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين و خشم و انزجار جهان اسلام از استكبار و رژيم جعلي صهيونيستي را به نمايش گذاشتند.

 

منصور سرمدی

 

 برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک نمایید.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.