سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سرپرست آموزش و پرورش استان همدان از اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش خبر داد و گفت: از ۵۰۸ نفر از سهمیه دبیری استان همدان ۱۹۱ نفر ریزش داشت به عبارتی ۳۱۷ دبیر معرفی شدند.

شناسه خبر: 13644

 

به گزارش نشاط شهر، رضا زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از اعلام نتایج آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش خبر داد و اظهار کرد: از ۵۰۸ نفر از سهمیه دبیری استان همدان ۱۹۱ نفر ریزش داشت به عبارتی ۳۱۷ دبیر به مجموعه آموزش و پرورش استان ملحق می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون خبری درباره تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری منتشر نشده است گفت: چنانچه سهمیه کامل اختصاص پیدا می‌کرد تراکم کلاس‌ها پایین‌تر می‌آمد.

 

سرپرست آموزش و پرورش استان همدان در ادامه اضافه کرد: ۶۵۰ نفر نیز سهمیه آموزگاران استان بود که از این میزان ۴۱۹ آموزگار معرفی شد به طوری که سهمیه استان تکمیل نشده است.

 

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۵۰۰ معلم بازنشسته به رغم بازنشستگی استمرار خدمت دارند تصریح کرد: پیش‌بینی ثبت نام مدارس دولتی امسال ۳۲۴ هزار و ۸۲۳ نفر در استان بود که ۹۸.۶۳ درصد دانش‌آموز ثبت نام انجام داده‌اند و در مجموع ۱۱ هزار و ۸۰۰ کلاس درس در سراسر استان در ۲ هزار و ۶۴۰ مدرسه دایر است.

 

پایان پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی