سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سومین جلسه شورای اداری بخش لالجین در سالن بخشداری برگزار شد.

شناسه خبر: 13722

 

به گزارش نشاط شهر، صبح دیروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محقق امام جمعه شهر لالجین، فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار و توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، میرزائی بخشدار لالجین و روسای دستگاه های اجرایی و دهیاران برگزار شد.

 

نخست حمید میرزائی بخشدار لالجین ضمن تبریک روز ۱۳ آبان مصادف با روز دانش آموز، گزارشات و عملکرد ۶ماهه ای ارائه کرد و از روسای ادارات نیز درخواست گزارش کار کرد و گفت: مسئولین می بایست با رسانه ها تعامل خوبی داشته باشند و برای نقاط قوت و ضعف خود از وجود آنان استفاده کنند.

 

سپس امام جمعه لالجین حجت الاسلام والمسلمین محقق عنوان کرد: باید بتوانیم شهر لالجین را به خوبی در رسانه ها و فضای مجازی بازتاب دهیم.

 

وی در ادامه گفت: فاز ۲شهرک صنعتی که با مشکل مواجه شده بود را پیگیری کردیم و توانستیم  تا حدود زیادی نیازهای آنان را برطرف کنیم.

 

امام جمعه لالجین گفت: کمبود تجهیزات در بخش دندان پزشکی لالجین تأمین شده و درحال حاضر با کمبود نیرو در این بخش مواجه هستیم که باید تأمین شود. 

 

وی افزود: وقتی مردم دچار اشتباه و جرم میشوند قانون را برای آنها اجرا می‌کنیم اما کوتاهی و اشتباهات مسئولین را نادیده می‌گیریم.

 

وی گفت: گله ای داشتم از مسئولین شهرستانی و شورای شهر لالجین که کمتر در نماز جمعه دیده میشود. مسئولین باید حاضر شوند و مشکلات را انتقال دهند.

 

امام جمعه لالجین در پایان گفت: اجازه نمیدهم مسئولی بخواهد مرتکب خطا و اشتباه شود و من پشت تریبون نماز جمعه اعلام نکنم. برخی مسئولین با تخطی گری میخواهند نظام را زیر سوال ببرند که بدانید نظام خط قرمز ماست و لازم باشد مدیر را  برکنار میکنیم.

 

در ادامه جلسه فیض الهی فرماندار شهرستان بهار ضمن تبریک روز ۱۳ آبان و روز دانش آموز و محکوم کردن جنایات آمریکا و اسراییل، گفت: از همه ی دستگاههای اجرایی تشکر میکنم که تمام تلاش خود را برای حل مشکلات بخش لالجین و مهاجران می‌گذارند و در هر بخشی کارهای مهمی انجام شده است.

 

وی افزود: پیگیر مشکلات آب هستیم. متاسفانه از اعتبارات به شهر کبودراهنگ ۹۲میلیارد تومان تامین بودجه مناطق محرومیت زا تعلق گرفته اما به شهرستان بهار  بودجه ای در نظر نگرفته شد .از نماینده تقاضا داریم با اعتبارات از تخصیص  سفر ریاست جمهوری این مورد حل شود.

 

فرماندار شهرستان بهار گفت: روسای ادارات گزارشات و عملکرد خود را به رسانه ها و همچنین فرمانداری منعکس کنند تا مردم درجریان فعالیت های آنان باشند.

 

وی در ادامه گفت: ابتدای سالی که بنده مسئولیت فرمانداری را قبول کردم در موارد زیادی و‌ طی جلسات متعددی مشکل مدیریت آب ،فاضلاب ، راه های ارتباطی و آلودگی صد در صد تحت پوشش و کنترل قرار گرفت. کمبود اعتبارات و بودجه نیز باید با کمک نماینده مردم شهرستان بهار و کبودراهنگ فراهم گردد تا بتوانیم رضایت مندی مردم و حق تعالی را به ارمغان بیاوریم.

 

 توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در پایان جلسه گفت: در فاز دوم شهرک صنعتی زمین های ۴۰هکتاری به ۸۰ هکتار رسید و همچنین قیمت اولیه که با توجه به کارشناسی دادگستری بالا بود در خواست تجدید نظر شد و در مورد آب، برق و گاز هم مورد بررسی است و همچنین با وام تبصره ۱۸٪موافقت شده است.

 

وی در ادامه گفت: در رابطه با تخصیص اعتبارات ، در سازمان مدیریت فرمولی تعریف شده که اعتبارات در کجا و چگونه کار شود. از اعتبارات برای شهرداری لالجین چهار صد میلیارد تومان اعتبار، شهرداری مهاجران پانصد میلیارد، توسعه کتابخانه مهاجران پانصد میلیارد تومان، سالن ورزشی مهاجران یک میلیارد و پانصد میلیون تومان، چمن مصنوعی شش صد میلیارد تومان  و خانه بهداشت سی صد میلیارد و مجمتع فرهنگی لالجین نیز سی صد میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

 

 

آرزو میرزایی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی