سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار در مجمع خیرین سلامت: در حال حاضر با کمبود دستگاه دیالیز و دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان آیت الله بهاری رو به رو هستیم.

شناسه خبر: 13769

 

به گزارش نشاط شهر، مجمع خیرین سلامت در دومین سال متوالی با حضور داوود دارابی مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهار، محمد علی مینایی معاونت شبکه بهداشت و اعضای مجمع خیرین سلامت با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد.

 

 داود دارابی مدیریت شبکه بهداشت در جمع خبرنگاران شهرستان بهار اظهار کرد: رسانه‌ها چشم گوش مردم هستند و اطلاع رسانی سطح آگاهی در بین مردم را فزایش می‌دهد. با فعال کردن مجمع خیرین سلامت که امسال برای دومین سال متوالی در سطح شهرستان برگزار شد، مردم خیر  شهرستان در این امر مهم مشارکت خوبی داشتند.

 

وی افزود: مجمع خیرین سلامت از خود مردم است و متولی آن هم مردم هستند. حکمت مجمع خیرین سلامت همین است که یک نفر پای کار می ایستد و هدایت می‌کند تا گره ای از مشکلات مردم باز شود.

 

وی در ادامه گفت: به جای هزینه های گزاف و بیهوده در مراسم ختم عزیزانمان شایسته است که آن مبالغ را برای نجات زندگی یک کودک صرف کنیم تا روح درگذشته نیز بهرمند شود. مردم شهر مهاجران و صالح آباد به صورت خود جوش هزینه های ختم عزیزان از دست رفته را برای تهیه پایگاه اورژانس در مهاجران و تجهیزات پزشکی و ساختمان جدید درمانگاه در صالح آباد اهدا کردند.

 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر دو دستگاه دیالیز  با پیگیری های فرماندار سابق از نهاوند به بیمارستان آیت الله بهاری منتقل شد و ۶الی۷مورد دیگر توسط مرحوم محمد باقر حجت اسلامی هدیه شد ،اما بازهم جوابگوی بیماران دیالیز نمی باشد و به تعداد بیشتری دستگاه نیازمندیم. حداقل به دو دستگاه دیالیز نیازمندیم که ۷۵۰میلیون تومان به قیمت آزاد و ۲۳۰ میلیون تومان با ارز دولتی است که امید است خیرین در این امر نیز مشارکت کنند همچنین بیمارستان آیت الله بهاری با کمبود دستگاه سی تی اسکن رو به روست. 

 

دارابی در پایان گفت: یک دست هم صدا دارد آنجا که دستی میگیرد پویش``قلب مهربان ``با نظارت و‌ حمایت مجمع خیرین سلامت سرنوشت فرزندان سرطانی و دیالیزی شهرمان را به دستان من و شما گره میزند.

 

همچنین سهرابی مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت از تعداد پرونده های بیماران سرطلانی خبر داد و گفت: در سطح شهرستان بهار ۸۷ مورد پرونده بیماران سرطانی را داریم که ۵۶ مورد آن مربوط به کودکان سرطانی است که از پس هزینه های شیمی درمانی یا جراحی بر نمی‌آیند.

 

وی تصریح کرد: با قلب مهربان در تغییر سرنوشت کودکانی سهیم باشیم که شاید امید زندگی را در آنها شکوفا کنیم.

 

 

 

آرزو میرزایی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی