سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

طی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر دریافت پیامک از سوی بنیاد مسکن شهرستان بهار به متقاضیان مسکن جهت تامین زمین رایگان در ۶ روستای گوگ تپه، میهمله سفلی، لتگاه، همه کسی، زاغه و آق کهریز، خبرنگار نشاط شهر این موضوع را از رؤسای بنیاد مسکن و راه و شهرسازی شهرستان بهار جویا شد.

شناسه خبر: 14182

 

به گزارش نشاط شهر، مهندس امیر خسروی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر عنوان کرد: طی چند روز گذشته پیامکی برای متقاضیان طرح مسکن ملی شهرهای بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران صرفا بر اساس یک پیشنهاد ارسال شده و چنانچه اگر متقاضیان تمایل به دریافت زمین رایگان در روستا های گوگ تپه، میهمله سفلی، لتگاه، همه کسی، زاغه، آق کهریز و وام ۴ درصد قرض الحسنه به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومانی دارند به اداره مسکن شهرستان بهار مراجعه نمایند و فرم های مربوطه را تکمیل نمایند.

 

خسروی با تاکید بر اینکه پیامک فوق صرفا بر اساس یک پیشنهاد برای متقاضیان ارسال شده افزود: زمین ها در روستا های فوق فراهم است و چنانچه اگر دریافت دارند به اداره مراجعه کنند و در این راستا هیچ اجباری بر متقاضیان صورت نگرفته است و گفتنی است که برای متقاضیان شهر بهار هم زمین هایی توسط اداره راه و شهرسازی تملک می‌شود و به زودی در سال جدید آغاز به کار می‌شود. 

 

در ادامه با امیر رشیدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار نیز به گفتگو پرداختیم تا از روند کار در شهر بهار مطلع شویم.

 

رشیدی در این راستا به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر تمام زمین هایی که نیاز هست برای نهضت ملی تامین کردیم و بحث الحاق و محدوده را اصلاحات زدیم و در حوزه شهرسازی اقدامات لازم انجام می شود و سپس در دستور کار ساخت نهضت ملی قرار می‌گیرد. 

 

رشیدی بزرگترین مشکلی که شهر بهار در تامین نهضت ملی در سنوات گذشته داشته را بحث تامین زمین عنوان کرد و ادامه داد: در سال های گذشته زمین برای نهضت ملی در شهر بهار تامین نشده بود و سه سال بود که این موضوع همچنین عنوان میشد و عملا  پیشرفتی انجام نشده بود.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار خاطر نشان کرد: با پیگیری‌هایی که دکتر فیض الهی فرماندار شهرستان و امام جمعه بهار و شهردار شهر داشتند این موضوع حل شد و نزدیک به ۱۷ هکتار زمین تحت تملک به طور تقریبی نهایی شد و کار الحاق و محدوده یک ماه قبل استارت خورده و طی مراحل قانونی قرار گرفته است.

 

وی در پایان گفت: توافقات لازم با مالکین انجام شده و قرار داد واگذاری زمین به بنیاد مسکن نیز تنظیم شده و نقشه برداری ها تکمیل شده است در کل پیشرفت خوبی در سه ماه اخیر داشتیم و نهایتا سعی داریم که ابتدای سال جدید ساخت ساختمان مسکن ملی آغاز شود.

 

 

 

فاطمه بدرلو

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی