سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

بنابر دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر سرقت اشیاء از خودرو‌ی پارک شده‌ای در محدوده‌ی بلوار آیت الله بهاری، خبرنگار نشاط شهر پیگیر این موضوع شد.

شناسه خبر: 14199

 

به گزارش نشاط شهر، در متن پیام مردمی آمده است: ظهر روز شنبه بعد از پارک خودرو در مقابل سالن ورزشی بهار به استخر مراجعه کردم اما ساعتی بعد پس از بازگشت از استخر متوجه سرقت اشیای داخل خودرو‌ام شدم مدتی قبل نیز تلفن همراه فرزندم در یکی از سالن‌های ورزشی بهار سرقت شد‌. علی رغم مطالبه عمومی مردم و اهمیت این مسئله که نصب دوربین‌های مداربسته کمک بسیار زیادی به کشف این دست سرقت‌ها و شناسایی سارقین می‌کند و در پیشگیری از وقوع سرقت موثر است، حتی یک دوربین هم در این محدوده برای پیدا کردن سارق وجود نداشت.

 

 

در مقابل جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در پاسخ به این گزارش مردمی گفت: در خصوص پیام مردمی با موضوع سرقت اشیا جودوکاران از خانه جودو و همچنین دستبرد به خودروی پارک شده در مقابل استخر بهار، به اطلاع همشهریان عزیز میرسانیم هیچ یک از گزارش های اعلام شده در محدوده ورزشی رخ نداده است.

 

 

وی افزود: محدوده سالن های ورزشی بهار مجهز به دوربین مدار بسته می‌باشد اما خیابان مقابل و قید شده در پیام مذکور در میدان دید دوربین های سالن ورزشی قرار نمیگیرد چرا که این محدوده متعلق به اداره ورزش و جوانان نیست و از وظایف این اداره خارج است.

 

 

جعفری در ادامه گفت: با پیگیری‌های انجام شده هیچ سرقتی در سالن جودو رخ نداده است.

 

 

وی متذکر شد: ورزشکاران گرامی باید به خاطر داشته باشند که همواره همراه داشتن اشیا قیمتی در سالن های ورزشی اکیدا ممنوع می‌باشد و از قوانین و مقررات این سالن ها است.

 

 

وی در پایان گفت: همشهریان عزیز در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند موضوع را به اداره ورزش و جوانان بهار اطلاع دهند.

 

 

هانیه عبدی

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# ورزشی# سرقت#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی