سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1403/7/19 22:31:35
شهردار بهار در جمع برخی از فعالین سیاسی و اجتماعی شهر خبر داد:

ساماندهی چهار معبر اصلی شهر از برنامه های سال آینده شهرداری بهار/ تصویب طرح تفصیلی شهر بهار پس از چندین سال

عصر روز گذشته نشست فعالین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شهر بهار با شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن اجتماعات شهرداری بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 15586

 

به گزارش نشاط شهر، در ابتدای این نشست سعید ماهری پیرو رئیس شورای اسلامی شهر بهار به عملکرد پروژه های عمرانی شهرداری بهار اشاره کرد و با بیان اینکه "رویکرد این دوره شورای شهر کار و تلاش است اظهار داشت: شورای شهر به عنوان نماینده ۲۸هزار و ۵٠٠ نفر است و به فعالیت می پردازد. 

 

ماهری با اشاره به بحث مجتمع تجاری مسکونی ولایت و جزیره شادی گفت: جهت اطلاع همشهریان این مورد ها هم اکنون مراحل پایانی قانونی خود را طی میکنند. 

 

تمامی پروژه ها عمرانی و خدماتی که ارائه میدهیم مردم محور است/ تصویب طرح تفصیلی شهر بهار پس از چند سال

 

در ادامه شاهین فرجی فر شهردار شهر بهار تمامی پروژه های عمرانی و خدماتی که توسط شهرداری ارائه میشود مردم محور عنوان کرد و گفت: پس از چندین سال طرح تفضیلی شهر بهار تصویب شد و این خبر خوش شهرداری بهار به مردم دیار ایت الله بهاری (ره) است و این طرح با مزایایی مانند ثروت قابل توجه و درآمد پایدار همراه است و منفعتی را برای شهروندان بهاری به دنبال دارد و باید به دنبال جذب گردشگر و سرمایه گذار هم باشیم. 

 

 

فرجی فر تأکید کرد: ساماندهی خیابان سی متری یکی از مطالبات مردم بود که در این راستا با به کارگیری کار عملیاتی به صورت مهندسی و اصولی اقداماتی منجمله؛ استفاده از لوله های گراید برای هدایت آبهای سطحی، جدول کشی انجام شده و هم اکنون پیاده رو سازی آن با سنگ گرانیت و آسفالت ریزی اغاز شده است.

 

وی ادامه داد: با انکه بهار دارای وسعتی پهن است، اما مشکل پیش رو در خیابان سیمتری، تردد ماشین های سنگین است که متاسفانه با عبور از آسفالت ها موجی را ایجاد کرده و سبب کوتاهی عمر آسفالت این خیابان است. 

 

شهردار بهار یکی از اقدامات انجام شده را  بازگشایی جزیره شادی، و پروژه پارک ۳٫۵هکتاری برشمرد و گفت: با در نظر گرفتن رفاه و حال شهروندان علاوه بر زیست شبانگاهی، ساختمان آمفی تئاتر نیز در نظر گرفته شده است .

 

وی یاداور شد: ساماندهی پروژه ورودی شهر بهار با رضایتمندی حداکثری مردم شریف همراه است و در حال حاضر شاهد حضور گردشگرانی نیز برای اسکان نیز هستیم و اما در میان خدماتی که ارائه میشود و شادی و رضایت مردم را نیز به دنبال دارد تعدادی از افراد بومی سنگ اندازی میکنند که علت مخالفت این افراد جای سوال است!

 

ساماندهی چهار معابر اصلی شهر بهار از برنامه های سال آینده شهرداری بهار/تا کنون پروژه یا سندی که به منفعت مردم نباشد را امضا نکردم

 

فرجی فر از ساماندهی چهار معابر اصلی  مانند خیابان شهید مدنی، خیابان امام ،خیابان ۱۷شهریور ، خیابان سید جمال الدین با اقداماتی مانند آسفالت ریزی و لوله گذاری برای جمع آوری آب های سطحی در سال اینده خبر داد. 

 

فرجی گفت: مناطق کم برخوردار از پرداخت عوارض محروم هستند و این مناطق در اولویت ارائه خدمات پروژه های عمرانی شهرداری بهار بودند که در سال گذشته صورت گرفت .

 

 ارتقای بودجه ۲۰میلیارد شهرداری بهار به ۱۴۵میلیارد تومان

 

وی گفت: زمانی که سکاندار شهردار بهار شدم بودجه ۲۰میلیارد تومان بود که در حال حاضر به ۱۴۵میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده است و این ۱۴۵میلیارد حق مردم است و صرف خدمات و پروژه های عمرانی با رویکرد رفاه و آرامش شهروندان انجام میشود. 

 

شهردار شهر بهار تصریح کرد: نهضت ملی مسکن هم از دیگر پروژه ها بود که بعداز رایزنی با سهامداران که شامل مردم است با اداره راه و شهرسازی تفاهم نامه ای ثبت شد که با این وضع موجود تورم متقاضیان بتوانند از نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

 

 

وی با بیان اینکه"تا کنون پروژه یا سندی که به منفعت مردم نباشد را امضا نکردم" گفت: در خصوص کنار گذر غدیر طبق ضوابط باید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زیر ساخت های لازم از جمله آسفالت ریزی را انجام دهد

 

گفتنی است که تعیین وضعیت پارکینگ آرامستان و ساماندهی آرامستان، تشکیل کارگروه تخصصی به نام شورا یار، ایجاد توازن در پروژه های عمرانی مانند ساماندهی پارک ها و دیگر خدمات رفاهی در تمامی مناطق شهر بهار، ایجاد ساختمان مجزا ارشاد، آموزش شهروندی در مدارس و فضای مجازی به شهروندان، انتخاب یک شخص به عنوان بازرس ساختمان و جمع آوری مصالح ساختمانی نیمه کاره و نیز پهن سازی کوچه ها و ساخت منازل به صورت مهندسی از جمله موارد مطرح شده توسط فعالین سیاسی اجتماعی در این نشست بود.

 

آرزو میرزایی

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است

سیاسی

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است