سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/3/30 14:32:27

پیام تشکر منتخب مردم از مردم

فتح الله توسلی با صدور پیامی از مردم شریف شهرستان بهار و کبودرآهنگ تشکر کرد.

شناسه خبر: 11241

به گزارش نشاط شهر متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

حسبنا و نعم الوکیل نعم المولا و نعم النصیر 

سر تعظیم به درگاه خداوند متعال می سایم و بابت همه الطافش به بنده حقیرش سپاسگزارم . خداوندی که فرمود و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین و اراده اش را محقق نمود و فردی از مستضعفین را افتخار نوکری بندگانش را عطا فرمود.

از مردم شریف و باصفای شهرستان بهار و کبودراهنگ سپاسگزارم که علیرغم همه تخریبها و تهمت وافتراها بر فرزند خود مدال افتخار دادند و بنده را لایق خدمت به خود دانستند.

از تمام دستگاههای نظارتی؛امنیتی ؛انتظامی ؛ستادهای اجرایی؛ ائمه محترم جمعه و جماعات ؛اعضای محترم ستاد مردمی که صادقانه و علیرغم همه محدودیتها و مشکلات صادقانه تلاش کردند صمیمانه تشکر می کنم.

از کاندیداهای محترم که با حضور و مشارکتشان در  انتخابات ؛تنور انتخابات را گرم کردند؛ تشکر میکنم بویژه بزرگوارانی که اخلاق و قانون را رعایت کردند؛ کمال تشکر را دارم.

بنده منتخب همه مردم دو شهرستان هستم چه کسانی که به  بنده رای دادند و چه کسانی که عزیزان دیگری را انتخاب کردند . امیدوارم خداوند متعال توفیق دهد تا بتوانم ذره ای از محبت مردم عزیز را جبران نمایم .

همچنان که در دوران تبلیغات اعلام کردم از هیچ اقدامی در جهت پیگیری حقوق مردم عزیز کوتاهی نخواهم کرد و صدای شما در مجلس و سایر مراکز خواهم بود و به دعای خیر شما مردم عزیز نیاز مردم دارم.

توسلی بیست و نهم خرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام/ 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون