سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری دهمین همایش نمایش‌نامه‌خوانی عاشوراییان استان در شهرستان فامنین خبر داد.

شناسه خبر: 11761

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، دهمین همایش نمایش‌نامه‌خوانی عاشوراییان استان، هفتم و هشتم مهرماه در فامنین برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه 14 نمایش‌نامه در این همایش خوانش می‌شود، اظهار کرد: آیین اختتامیه این همایش با معرفی نمایشنامه‌های برتر، ساعت 16 روز هشتم مهرماه در کتابخانه شهید مطهری شهرستان فامنین برگزار می‌شود.
احسانی با اشاره به جدول زمان‌بندی خوانش نمایش‌نامه‌ها خاطرنشان کرد: نمایش نامه «دوشنبه‌های بارانی» نوشته حمیدرضا میرزایی‌زاده و به کارگردانی امید نوعی شاد از همدان ساعت 9 صبح چهارشنبه هفتم مهرماه خوانش خواهد شد.
وی ادامه داد: ساعت 9:40 صبح چهارشنبه، نمایش‌نامه «فرجام» به قلم ملیحه مرادی و به کارگردانی مرضیه دهقان پور از همدان خوانش می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: نمایش‌نامه «سه روایت ناهمگون متصل» به کارگردانی بهروز ناصر شریعتی و حجت بیات از همدان، نمایش نامه «پس از خیمه‌های سوخته» نوشته فرهاد عباس سلیمی و  به کارگردانی سید مهرداد کاووسی حسینی از همدان و نمایش نامه «حدیث بی‌تابی کودکان» به نویسندگی حسین صفی و به کارگردانی نسا بخشی از همدان به ترتیب در ساعات 10:55، 11:55 و 12:35 صبح هفتم مهرماه خوانش خواهند شد.
احسانی با اشاره به خوانش نمایش‌نامه «مجلس اضافات یک تیغ» به قلم روح‌اله صالحی و به کاگردانی مانا پور اسد از همدان در ساعت 15 هفتم مهرماه، اظهار کرد: خوانش نمایش‌نامه‌های «روایتی از حکایت ناتمام» به قلم سیروس همتی و به کارگردانی هانیه فرهادی از همدان و « در نگاه ماه» به کارگردانی مهدی کوثری یگانه از همدان به ترتیب در ساعات 15:45 و 16:35 بعدازظهر هفتم مهرماه انجام می‎شود.
وی در ادامه یادآور شد: ساعت 17:35 بعدازظهر چهارشنبه هفتم مهرماه  نمایش نامه «به روی نی» نوشته مجید میرحسینی و به کارگردانی محمد مرادی از همدان و ساعت 18:45 نمایش نامه «تیر که می‌گوید» به نویسندگی محمد قاسمی و به صورت کار گروهی از همدان خوانش می‌شوند.
احسانی همچنین تصریح کرد: هشتم مهرماه نمایش نامه «غزل کفر»به قلم امیر دژاکام و به کارگردانی مجید قدیمی از رزن، نمایش نامه «من قاضی القضاتم که...» نوشته نصراله قادری و به کارگردانی سهیل طاووسی از شهر بهار، نمایش نامه «ختم به خیر» به نویسندگی مرضیه ولی‌زاده و به کارگردانی محمود محمودی از ملایر و نمایش نامه «تیر و ماه» به قلم بهروز ناصر شریعتی و به کارگردانی محسن عیسایی از تویسرکان به ترتیب در ساعات 9، 10:15، 11:40 و 12:30 صبح خوانش خواهند شد.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
فرهنگ و هنر