سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در راستای پیگیری مطالبات مردم شریف بهار و کبودراهنگ در نامه ای خطاب به آقای دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری بر اجرای بند «ض» تبصره 7 قانون بودجه 1403 و ابلاغ آئین نامه اجرایی آن تأکید کرد.

شناسه خبر: 14978

 

به گزارش نشاط شهر، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در راستای پیگیری مطالبات مردم شریف بهار و کبودراهنگ در نامه ای خطاب به آقای دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری بر اجرای بند «ض» تبصره 7 قانون بودجه 1403 و ابلاغ آئین نامه اجرایی آن تأکید کرد.

 

فتح الله توسلی با اشاره به  بند "ض" تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور  گفت: این مصوبه با هدف حمایت از فعالان بخش کشاوزی که به علت شرایط خشکسالی نتوانستند، تعهدات بانکی خود را عمل کنند و دچار معوقات و بدهی شدند و نتوانستند اقساط خود را به شکل کامل پرداخت کنند تصویب شده است .

 

 وی ادامه داد :برای اینکه این بخش از فعالان بتوانند با پرداخت اصل سود تسهیلات خود هم بازگشت منابع را به بانک‌ها افزایش دهند و هم قدرت وام دهی بانک‌ها  افزایش پیدا کند و هم حساب جرایم فعالان کشاورزی بخشوده شود، این موضوع در سطح کشور مطرح و پیگیری شد.

 

فتح الله توسلی اظهار داشت: بر این اساس بانک های عامل موظفند نسبت به  بخشودگی سود،کارمزد و جریمه های دیر کرد  تسهیلات پرداختی تا دو میلیارد ریال  با سررسید های تا پایان سال 1402 تمامی بهره برداران بخش کشاورزی  خسارت دیده  از حوادث غیر مترقبه به ویژه سیل،سرمازدگی و خشکسالی اقدام و به مدت یکسال استمهال نمایند.

 

وی افزود:بار مالی ناشی از اجرای این بند توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تضمین و پرداخت خواهد شد.

 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در  مجلس با تأکید بر ابلاغ دستورالعمل اجرایی این بند توسط دولت گفت:بسیاری از کشاورزان منطقه که نتوانسته بودند به تعهدات خود عمل کنند بدلیل شرایط خشکسالی اکنون با مشکل مواجه هستند که لازم است دولت محترم هرچه سریعتر دستورالمعل اجرایی بخشودگی جرایم و امهال وام کشاورزان تا 2 میلیارد ریال را ابلاغ کند 

 

توسلی گفت: امیدواریم این مصوبه هر چه سریعتر اجرایی شود تا فعالان بخش کشاورزی سراسر کشور بتوانند از این بخشودگی استفاده کنند.

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

آنکه تصور کند بدون لطف آمریکا نمی‌توان قدم از قدم برداشت او خوب مدیریت نخواهد کرد / برخی با لبخند دشمن خاطرشان جمع می‌شود و با لالایی دشمن خوابشان می‌برد / برخی تصور می‌کنند باید آویزانِ به این قدرت و آن قدرت باشند یا خیال می‌کنند که همۀ راه‌های پیشرفت از آمریکا می‌گذرد؛ نه این‌طور نیست / در هر انتخاباتی که مشارکت کم بوده، زبان ملامت دشمنان دراز بوده