سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/3/13 17:45:46
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

کشف بیش از ۱۴ کیلوگرم تریاک در بهار

-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۱۴ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک با همکاری کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد.

شناسه خبر: 11152

به گزارش نشاط شهر، سرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از سوداگران مرگ شدند.

وی افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد، متهمان قصد جابجایی و فروش مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس از مرکز کشور به شهرستان بهار و شهر‌های دیگر را دارند که دستگیری و کشف مواد مخدر مربوطه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: با تلاش و سرعت عمل ماموران انتظامی شهرستان بهار و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خودرو مورد نظر شناسایی و در عملیاتی ضربتی در سطح شهرستان متوقف و در بازرسی از آن، ۱۴ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک  که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

وی افزود: در این عملیات، دو قاچاقچی دستگیر، یک دستگاه خودرو سواری توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نوری گفت: پلیس با بسیج تمام امکانات در برخورد با سوداگران مرگ لحظه‌ای درنگ نمی‌کند بنابراین از شهروندان گرامی می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود را در رابطه با عمل مجرمانه افراد سود جو و فرصت‌طلب، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند و پیشنهادات، انتقادات، تقدیر و شکایات خود از عملکرد پلیس را به سامانه تلفن گویای ۱۹۷ اعلام کنند.

 

انتهای پیام /


برچسب ها: سوداگران_مرگ#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی