سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/3/17 18:13:07
مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در شهرستان بهار:

هیچ یک از ستادهای رئیسی در شهرستان بهار حق جانبداری از کاندیداهای میان دوره مجلس را ندارند

مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در شهرستان بهار رویکرد حجت الاسلام رئیسی را فراجناحی دانست و دلیل تعدد ستادهای مردمی وی را همین امر برشمرد و گفت: طبق توافقی که در ستاد مرکزی داشتیم ستادهای آقای رئیسی حق حمایت و جانبداری از انتخابات میان دوره مجلس را ندارند.

شناسه خبر: 11182

به گزارش نشاط شهر ، حجت الاسلام علی اصغر زارعی، رئیس حوزه علمیه بهار به رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی منتخب شده است، به این بهانه گفتگویی با وی داشتیم.

حجت الاسلام زارعی در ابتدا در پاسخ به انتقادات موجود در رد صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: مشاهده می کنیم که در کشوری مثل آمریکا دو کاندید از دو جناح باقی می ماند و در نهایت مردم باید به یکی از آنها رای دهند، اما ایران در این بحث دموکراتیک تر است و مردم دست بازتری برای انتخاب دارند.

زارعی در بحث مشارکت حداکثری مردم اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ما باید در انتخابات شرکت کنیم، حتی اگر نظام راقبول نداریم، چرا که سرمایه اجتماعی مملکت و نظام مهمترین عامل تقویت آن نظام محسوب می شود، حتی منتقدین نظام هم هیچ پیشنهادی برای جایگزینی این نظام ندارند و در چنین حالتی عدم مشارکت ما در انتخابات حکومت ما را تضعیف می کند.

حجت الاسلام زارعی افزود: هیچ عقل سلیمی عدم حضور در انتخابات را تائید نمی کند، ضعف هایی وجود دارد اما راه برطرف کردن نقاط ضعف  کشور قعر کردن با صندوق های رای نیست و برعکس ما می توانیم با انتخاب درست در تقویت کشور شرکت کنیم.

وی درادامه در خصوص حجت الاسلام رئیسی گفت: سوابق اجرایی مسئولین یکی از مهمترین ملاک های انتخاب ماست، چون در سوابق، توانمندی ها، رویکردها و سلیقه افراد مشخص می شود و حضور ایشان چه در آستان قدس رضوی و چه در جایگاه ریاست قوه قضائیه در برخورد با دانه درشت ها و احیاء کارخانه های تعطیل شده کاملا مبرهن و مشخص است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی شهرستان بهار در مورد تعدد ستادهای آقای رئیسی اظهار داشت: با توجه به اینکه نگاه شخص آقای رئیسی فراجناحی است و می خواهد از همه سلیقه ها و طیف ها را در دولت خود داشته باشد و از همه ظرفیت ها استفاده کند، می بینیم که حتی برخی از جریانات جبهه اصلاحات نیز از ایشان اعلام حمایت کرده اند.

وی اظهار داشت: در استان همدان، دکتر زلفی گل به عنوان مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آقای رئیسی منصوب شده و در شهرستان نیز با درخواست طیف های مختلف شهرستان، همدان و تهران برای اینکه بتوان ستاد را با وحدت پیش برد بنده مسئولیت شورای هماهنگی ستادهای مردمی در بهار را قبول کرده ام تا از ظرفیت مجموعه های مختلف بتوانیم در ستاد بهره ببریم.

زارعی بالا بردن شور انتخاباتی در فضای کنونی را هدف اصلی ستاد ها برشمرد و گفت: در چند روز باقی مانده تا انتخابات تلاشمان این است که با برگزاری میتینگ سیاسی، جلسات پرسش و پاسخ، کرسی های آزاد اندیشی و همایش های مختلف در فضای باز شور انتخاباتی را در شهرستان بالا ببریم.

وی در خصوص فعالیت برخی از کاندیداهای مجلس بهار و کبودراهنگ به نام ستاد حجت الاسلام رئیسی گفت: من این را رسما اعلام می کنم که اگر کسی می‌خواهد برای آقای رئیسی کار کند به هیچ عنوان حق جانبداری از کاندیداهای مجلس را ندارد و حتی تلاشمان این است کاندیداهای مجلس کنار ستاد رئیسی قرار نگیرد تا این شائبه ایجاد نشود که ما از شخص خاصی حمایت می کنیم، در این راستا حتی بنده بیانیه هم داده ام.

وی در خصوص تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در شهرستان بهار گفت: در این دوره از انتخابات مجلس، در شهرستان بهار شورای ائتلاف تشکیل نشده است و برای بنده نیز  نه حکمی صادر شده و نه به طور رسمی در جلسه ای با این عنوان شرکت کرده ام.

 

مرضیه کریمی

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو