سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

حضور در انتخابات تکلیف شرعی و ملی است و مشارکت حداکثری مردم و رای ملت باعث پایداری نظام اسلامی و رشد اسلام می‌شود چرا که پشتوانه نظام و انقلاب، مردم هستند.

شناسه خبر: 11233

به گزارش نشاط شهرمردم همیشه در صحنه های انقلاب چه راهپیمایی ها چه تشیع شهدا و... حضور پر شورداشتند و انتخابات پیش رو نیز مهمترین تصمیم یک ملت را رقم میزند و با حضور تک تک افراد جامعه حماسه ای خلق میشود که ایران عزیز از این حماسه ها زیاد به خود دیده است.

شرکت در انتخابات  آینده باعث ساختن جامعه و خانواده به دست ملت است و باید به گونه‌ای در انتخاب کنیم که پس از آن  پشیمان نشویم چرا که انتخابات در یک روز انجام میشود  اما کسانی بر سرنوشت کشور و شهرمان حاکم می‌شوند که اقداماتشان نه تنها در این چهار سال بلکه تا سال‌های زیادی برای کشور ما باقی می‌ماند.

همه جوامع در سایه مشارکت به رشد رسیده‌اند و حضور و مشارکت مردم در انتخابات باعث میشود تا دشمن و بیگانگان جرأت دخالت در امور داخلي کشورها را پيدا نکنند.

چه انسان‌هایی که از خود گذشتند جان ومال خود را در راه انقلاب فدا کردند و ما نسبت به انقلاب و خون شهدا مسئول هستیم وبه برکت انقلاب و خون شهیدان این فرصت برای مردم ما فراهم شده است تا بتوانیم در رشد، تعالی و آینده کشور خود سهیم باشیم و کسی را انتخاب کنیم که به اهداف نظام نزدیک باشد.

تفکر غرب گرا و القائات دشمنان  مثل همیشه در حال تقویت ضعف نظام و دعوت به کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، و هر کدام از اعضای جامعه این وظیفه را در خود ببینند که  حضور گسترده در انتخابات پیش رو داشته باشند و نظام را در میان هجمه های دشمن تنها نگذارند و دشمن را مثل همیشه در رسیدن به اهداف شوم ناکام کنند.

امیدواریم با حضور فعالانه مردم فضای انتخاباتی پرشور شکل بگیرد؛ و افراد متدین و کارآمد انتخاب شود تا در حل مشکلات کشور اهتمام ویژه داشته باشند و جامعه ای رو به بهبود از نظر اقتصادی داشته باشیم.

مهندس سعید فریدی وثوق

انتهای پیام/ 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو
Error
Whoops, looks like something went wrong.