سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

بر سر درختي يك سيب بود. درخت را تكاندم تا آن سيبي بيفتد. اما آن سيب نيفتاد، در عوض سيب هاي زيادي افتادند. آن سيب ها از درخت كناري افتادند. تكاني كه بر اين درخت دادم، موجب افتادن سيب هاي درخت ديگر شد.

شناسه خبر: 11234

به گزارش نشاط شهر امروز كاري انجام مي دهيم، اما اثرات مستقيم آن را نمي بينيم. اما شايد اتفاقات خير ديگري در قبال اين كار براي ما رخ دهد.

در بحبوبه انتخابات 1400- انتخابات ميان دوره اي مجلس- قرار داريم. اگرچه، پيچيدگي آنقدر زياد است كه  نمي توان اظهار نظر قاطعي كه در آن جانب حق رعايت شده باشد، ارائه نمود چراكه عوامل زيادي وجود دارند كه آشكارا و پنهان، جلوه درست-غلط را متاثر مي سازند. 

با اين حال، اعتقاد دارم كه انتخابات ميان دوره اي مجلس با ماهيت وهويت شهر بهار گره خورده است. به عبارت ديگر، راي مردم شهر، بر آينده شهر بهار تاثير چشمگيري خواهد داشت. تصور مي كنم طي سال هاي آينده، شاهد اتفاقات بزرگي در سطح شهر، شهرستان و منطقه خواهيم بود كه بخش مهمي از اين اتفاقات، متاثر از برگه هاي رايي است كه روز 28 خرداد 1400 بر صندوق خواهيم انداخت.    

گرچه شرايط نابسمان اقتصادي، بر مشاركت هاي سياسي اطراف ما سايه انداخته است. اما اين روزها به پايان مي رسد و آيندگان، در مورد نقش آفريني تك تك ما قضاوت خواهند كرد. اعتقاد من بر اين است كه موضع گيري امروز ما در تاريخ ثبت خواهد شد و اين نسل آينده است كه مي نشيند و اين برگ از تاريخ را ورق مي زند. 

در پايان، اميدوارم كه نسل آينده و فرزندان ما از نقش آفريني امروز ما به نيكي ياد كنند.

دكتر سعيد دانش يار

فعال حوزه رسانه و سیاسی

انتهای پیام/ 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو